"אשתי חיה בכפיה?"

עו"ד אברהם יוסטמן תקף את שדולת הנשים • צפו

בפאנל שנערך באוניברסיטת תל אביב תקף סמנכ"ל קרן קמח עו"ד אברהם יוסטמן, את שדולת הנשים וטען כי הן מתעלמות מ-70% מהנשים החרדיות • "באיזה יומרה אתם מנסים להיכנס לראש שלהן?" (חדשות)

(צילום: ללא קרדיט)

באירוע אקדמי שנערך אתמול (שלישי) באוניברסיטת תל אביב, תחת הכותרת "תובענות ייצוגיות בגין הפרדה מגדרית" השתתף גם סמנכ"ל קרן ק.מ.ח, עו"ד אברהם יוסטמן. הפאנל שבו השתתף לצידה של הפעילה הפמיניסטית אסתי שושן, עסק בגבולות ההלכה ביחס להפרדה מגדרית.

מטבע הדברים עלתה לדיון תכנית משפיעים שמתעכבת עקב מהלכים משפטיים של שדולת הנשים. "האם כשמישהו עתר נגד תכנית משפיעות הוא דיבר עם המשפיעות, הוא שאל את המשפיעות?", שאל עו"ד יוסטמן והוסיף כי "המשפיעות, שכולן נשים בעלי תואר אקדמי, דורשות הפרדה ברמה יותר גבוהה מהמשפיעים הגברים".

בהמשך דבריו התייחס להתעלמות מהעובדות ומרצונן של הרוב המוחלט בקרב הנשים החרדים. "דיברתן עם 70-80% מהנשים שלנו? אולי מישהי מכן רוצה לדבר עם אשתי ולשאול אותה אם היא חיה בכפייה, אם היא מרגישה מאוימת, אם הרב שלי מכתיב לה או שהיא מוכנה לקבל את דבריו באהבה?".

בהתייחסו לקולות הפמיניסטיים מתוך המגזר אמר כי "זה בסדר גמור שיהיו לנו 10-15% כמו אסתי (שושן) וכמו נשים חרדיות אחרות וכמו 'נבחרות'. זה בסדר גמור. אני אומר שהיא חרדית. אסתי לצורך העניין היא חרדית. לא כל החרדים חסידים, לא כל החרדים ספרדים, לא כל החרדים ליטאים. אנחנו למעלה ממיליון נפש ואנחנו אנשים שונים. אבל כל עוד שיש 70% שאתן לא דיברתן איתן, אני יכול להניח שמתוכן 0.01% פגשתן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר