אבל באופקים

טרגדיה: האברך שדירתו נשרפה כליל - נפטר

כחודשיים לאחר שבית המשפחה באופקים נשרף כליל, נפטר הבוקר אבי המשפחה האברך הרב יהודה פוליטנסקי ז"ל, לאחר מחלה קשה והוא בן 53 בלבד. הלוויתו תערך בבני ברק (בארץ)

יענקי כץ | כיכר השבת |
הדירה שנשרפה (צילום: כבאות והצלה מחוז דרום)

טרגדיה בקהילה החרדית באופקים: בבית החולים 'שיבא' בתל השומר נפטר הבוקר (רביעי) האברך הרב יהודה פוליטנסקי ז"ל, לאחר מחלה קשה והוא בן 53 בלבד, וזאת חודשים ספורים לאחר שבית המשפחה נשרף כליל.

המנוח ז"ל היה אברך כולל מזה חצי יובל שנים, וחי בדוחק רב כל השנים. הוא נחשב לאחד מחשובי האברכים בקהילתו של הגרי"י פינקוס.

הנפטר בשיעור שמסר ממיטת חוליו

לפני כשנה וחצי הוא חלה במחלה ועבר ניתוח מסובך בראשו. ביום חמישי הדרדר מצבו, והיום, כאמור, החזיר את נשמתו ליוצרה בבית החולים 'שיבא' תל השומר.

כזכור, בחודש חשון האחרון נשרפה דירתו ברחוב הטייסים בשכונת בן גוריון באופקים, ורבים התגייסו לסייע למשפחה בשיפוץ מינימלי של הבית.

אחד ממכריו סופד לו בשיחה כאובה עם 'כיכר השבת' ואומר כי הוא "היה בעל חסד עצום, למרות שלא היה לו פעמים רבות לגמור את החודש הוא הקים גמ"ח לסכומים קטנים עבור אברכים".

השריפה בדירה (צילום: כבאות והצלה מחוז דרום))

המנוח ז"ל הותיר אחריו את רעייתו תחי' לבית שטנצל, בנו משה שאותו זכה להשיא ואת בתו שעוד עדיין לא זכה להוביל לחופה.

הלוויתו תצא בשעה 14:30 מבית הכנסת 'משכנות יעקב', רחוב קהילות יעקב בבני ברק ותעבור דרך בית הכנסת 'לדרמן' בדרכה לבית העלמין סגולה בפתח תקווה, שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר