לאחר כשנה במעצר

נעמה יששכר שוחררה הבוקר מהכלא הרוסי

כמעט שנה חלפה מאז שנעמה יששכר נכלאה בכלא הרוסי ונשפטה ל 7.5 שנות מאסר, הבוקר היא שוחררה מהכלא ותחזור במטוסו של ראש הממשלה בנימין נתניהו (אקטואליה)

דוד הכהן | כיכר השבת |
חוזרת הביתה. נעמה יששכר (צילום: ללא קרדיט)

כמעט שנה חלפה מאז שנעמה יששכר נכלאה בכלא הרוסי ונשפטה ל 7.5 שנות מאסר, הבוקר (חמישי) הוא שוחררה מהכלא ותיפגש עם בני משפחתה. נעמה צפויה לחזור במטוסו של ראש הממשלה בנימין נתניהו שיגיע לפגישה עם הנשיא ולדמיר פוטין.

מיד לאחר השחרור, רכב של משרד החוץ יאסוף את נעמה לשדה התעופה, שם תיפגש עם אמה. השתיים ימתינו לראש הממשלה בכדי לחזור עם פמלייתו.

הבוקר, שעות לפני השחרור, כשהיא נרגשת אמרה יפה יששכר: "דמיינתי את זה המון פעמים, לא ככה, שרה"מ יבוא ויקח אותה. זה סוף טוב. אנחנו יוצאות מפה - לחופש. היא יוצאת כאדם רגיל, אין לה גירוש זה אומר שהיא כן יכולה לחזור לפה אם היא תרצה".

אמש, לאחר ההודעה על השחרור, הגיעה יפה יששכר למעונו של רבה של רוסיה, הגאון רבי ברך לאזר, בכדי להודות לו על העזרה והמאמצים שלו בחודשים האחרונים. בראיון ל'וואלה', אמרה: "הוא היה פוגש אותי הרבה ואני הייתי בוכה לו. היום חגגתי איתם את השחרור של נעמה, סגרתי מעגל".

כזכור, אתמול הודיע הקרמלין כי הנשיא, ולדמיר פוטין,חתם על החנינה לנעמה והיא תשוחרר לאחר כשנה במאסר.

"זה רגע שחיכיתי לו כמעט שנה", אמרה האם הנרגשת: "עברתי מסע ארוך שאני לא מאחלת לאף אחד לעבור, כרגע כל מה שאני רוצה זה לחבק את הבת שלי נעמה".

"אני מודה מקרב לב לראש הממשלה בנימין נתניהו על הנחישות מדינית והמאמצים הכבירים מול הממשל הרוסי. אני מבקשת להודות לנשיא רוסיה ולדימיר פוטין על שגילה חמלה ונענה לבקשת בתי נעמה לחזור לארץ".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר