אין גבול

ליברמן מסלף: "אבו מאזן מאמץ את עמדת הראשון לציון"

יו"ר 'ישראל ביתנו', ח"כ אביגדור ליברמן, השווה הערב בין הראשון לציון, הגאון רבי יצחק יוסף, ליו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן ואמר: "מאמץ את עמדת הרב יצחק יוסף על עולי רוסיה" (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
הראשון לציון ויו"ר הרשות הפלסטינית (צילום: פלאש 90 )

יו"ר 'ישראל ביתנו', ח"כ אביגדור ליברמן, השווה הערב (מוצאי שבת) בין הראשון לציון, הגאון רבי יצחק יוסף, ליו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן: "מאמץ את עמדת הרב יצחק יוסף על עולי רוסיה".

מוקדם יותר התבטא אבו מאזן, באשר לתוכנית המאה של הנשיא טראמפ, כי: "הם רוצים שאכיר במדינה יהודית? רוב העולים מרוסיה אינם יהודים. הם שילמו כסף כדי שיגידו שהם יהודים. גם אחוז היהודים בקרב יוצאי איתיופיה הוא נמוך".

בראיון בחדשות 12, התבטא ליברמן: "מה שראינו זה שאבו מאזן מאמץ את עמדת הראשון לציון הרב יצחק יוסף, ואומר שהעולים מרוסיה הם לא יהודים".

סערת 'הגויים הרוסים': רק עובדות! / ישי כהן

לדבריו: "אני חייב לציין, מבחינתי כל עולה מרוסיה או מאתיופיה שמשרת בצה"ל הוא יותר יהודי מדרעי וגפני, ולא משנה רק אם אבא יהודי, פשוט מתעללים בהם במשרד הפנים".

בתגובה לדבריו של אבו מאזן, כתב נתניהו בחשבון הטוויטר שלו: "כנראה שאבו מאזן עדיין לא שמע על שבטי ישראל - עולי אתיופיה ומדינות חבר העמים. אחינו ואחיותנו, בשר מבשרנו, יהודים מבטן ומלידה שחלמו בגולה במשך דורות על שיבת ציון וזכו להגשים את חלומם".

כזכור, סערת הגויים הרוסים פרצה לאחר התבטאות של הראשון לציון הגר"י יוסף שאמר: "מאות אלפים או עשרות אלפים של גויים באו לארץ בגלל חוק מיהו יהודי. יש כאן הרבה-הרבה גויים, חלק מהם קומוניסטים, עוינים את הדת, שונאי דת. הם לא יהודים בכלל, גויים. אחר כך מצביעים למפלגות שמסיתים נגד החרדים ונגד הדת".

לא מתנצל: הראשון לציון על סערת הרוסים הגויים

הראשון לציון המשיך בדבריו החריפים: "העלו אותם פה לארץ שיהיה משקל נגד החרדים שאם יהיו בחירות לא יהיה הרבה לחרדים. בשביל זה העלו אותם פה לארץ, גויים גמורים, ממש גויים גמורים. לצערנו הרב, אנחנו רואים את פרי ההסתה שהם עושים".

"יש כאלה שגם הולכים לכנסייה כל יום ראשון, הולכים למנזר", הוסיף הגר"י יוסף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר