אמת או עלילה?

צעירה התלוננה: "מורתי פגעה בי באופן קשה"

הוארך מעצרה של מורה ממוסד חינוכי בבני ברק, בעקבות טענות חמורות של תלמידתה לשעבר. מחר ייערך ביניהן עימות, וחברותיה של המורה קובעות - בשיחה ל'כיכר השבת': "זו עלילה!" (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ז' בשבט תש"פ | 02.02.20
אילוסטרציה. למצולמות אין כל קשר לתוכן הידיעה (צילום: Liron Almog / FLASH90)

מורה במוסד חינוכי בבני ברק חשודה כי פגעה באופן חמור בתלמידתה, ובשל כך נשלחה לאחרונה למעצר בית. היום (ראשון) אף הוארך מעצרה בחמישה ימים נוספים. חברותיה של המורה אומרות ל'כיכר השבת': "מדובר בעלילה".

ראשיתה של הפרשה החריגה, לפי תלונת התלמידה לשעבר, לפני כארבע שנים, כאשר למדה אצלה, ובשל קשיים רגשיים הוחלט כי תעבור לגור בבית מורתה זו לתקופת מה.

לטענת הצעירה, בהיותה אז קטינה כבת 17 פגעה בה המורה באופן חמור ומתמשך בהיותה בביתה, תוך שהיא גורמת לה לפתח בה תלות נפשית.

כאמור לאחרונה, כשבגרה, גוללה התלמידה לשעבר את טענותיה בפני משפחתה ויועצת פסיכולוגית. בראיון ל'חדשות 12' תיארה: "היא היתה הסוהרת, אני הייתי האסירה. מהיום שהיא התחילה עם זה, הפסקתי לתפקד; הפסקתי לאכול".

"היא פגעה בי בצורות הכי קשות", סיפרה הצעירה. "זה היה כמו למות - ולהמשיך לחיות. היו לי דיכאונות, ותגובות מאוד מאוד קשות".

היא הוסיפה והסבירה, כי תחילה לא חשדה בכלום: "התעוררו לי שאלות, אבל מיד הדחקתי אותן בגלל ה'דמות'. אמרתי לעצמי: בחיים מורה במקום כזה לא תפגע בי, כי הרגשתי שזה המקום הכי בטוח. והיא ניצלה אותי רגשית, כשהביאה אותי לרמה שהרגשתי שאין לי אף אחד בעולם מלבדה".

"כל השנים האלה שתקתי, וזה היה מאוד מאוד קשה, כי בעצם חוו אותי כלא-נורמלית", סיימה המתלוננת את התיאור הקשה.

את התלונה במשטרה החליטה הצעירה להגיש, בהמלצת עו"ד שרון נהרי, אליו פנתה כדי להגיש תביעה כספית נגד המורה. לדברי נהרי, "שמענו את הסיפור שלה, והוא מאוד חמור. מדובר בקטינה (בתקופה אליה מתייחסות הטענות א.ר.), ואנחנו חושבים שהמשטרה צריכה למצות את הדין בנושא הזה".

יצוין, כי צעד זה נעשה למרות ניסיון של מנהלת המוסד החינוכי - בשם בעלה של המורה - לשכנע את התלמידה להימנע מכך, ו"לסגור את הפרשה", בכך ש"יבואו לקראתה".

כאמור אחרי מעצר בית ראשוני אליו שלחה המשטרה את המורה, הוחלט היום בתום דיון שנערך בבית משפט השלום בתל אביב להאריך עד ליום חמישי הקרוב את ימי מעצרה.

מחר צפויה המשטרה לקיים עימות בין השתיים, בו תטיח התלמידה לשעבר את טענותיה החמורות בפני מורתה, ונראה כי היא מוכנה לכך, כפי שאמרה ל'חדשות 12': "אני מרגישה שאני יכולה להסתכל לה בעיניים ולהגיד לה שהיא הרסה לי חמש שנים מהחיים, אבל מהיום היא לא תהרוס לי עוד דקה אחת!".

יודגש, כי מנגד ניצבות חברותיה של המורה המוערכת, שאומרות בשיחה ל'כיכר השבת': "מדובר בעלילה. חד משמעי. אנחנו מכירות אותה, ואת האופן הייחודי בו היא מסייעת לתלמידות הזקוקות לעזרה, וחלילה מלייחס לה מעשים שכאלו, העומדים בסתירה ליראת השמים שכה ניכרת אצלה".

עו"ד קמיל (ללא קרדיט)

עו"ד יהונתן קמיל, המייצג את המורה, מסר ל'כיכר השבת' בתגובה: "אכן לפני מספר ימים נחקרה מרשתי על ידי משטרת ישראל, והיא מכחישה מכל וכל את טענותיה של המתלוננת. מדובר בחקירה משטרתית הנמצאת בראשיתה, והחשודה משתפת פעולה באופן מלא עם חוקריה - ותמשיך כך גם בהמשך".

במשטרה (מרחב דן) עדכנו: "בעקבות תלונה שהוגשה לאחרונה בגין חשד למעשה חמור שבוצע לפני מספר שנים במוסד חינוכי בבני ברק, המשטרה פתחה בחקירה, במסגרתה נחקרה חשודה (תושבת בני ברק) במעשה. בתום החקירה, החשודה שוחררה בתנאים מגבילים, ובכללם המשך מעצר בית. החקירה נמשכת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר