העירייה נלחמת

לא ייאמן: חילול שבת בפרהסיה ב.. בני ברק

איש לא יאמין שבעיר התורה והחסידות בני ברק צריך להיאבק נגד עסקים הפועלים בשבת, אך פרסום רשמי על יריד רכבים וערב אומנותי שיערך בעיר, לא מותיר מקום לספק (אקטואלי)

יענקי כץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

יריד רכבים, בשילוב תכנית אמנותי, מתוכנן להיערך בשבת הבאה בתוך שטחה המוניציפלי של עיר התורה והחסידות - כך עולה ממודעה רשמית שהגיעה לידי 'כיכר השבת'.

במודעה, המארגנים ממליצים לנרשמים "להתפלל" למזג אוויר טוב שיאפשר את התוכנית בלי ביטולים, ומציין "נפגשים ברחוב הלח"י 2 בני ברק, יום שישי 14.2 תחילת החלק האומנותי בשעה 16:00".

זמן תחילת התוכנית לא מותיר מקום לספק, שבת נכנסת דקות ספורות לאחר מכן ואין ספק שכוונת מארגני היריד לחלל את השבת בפרהסיה.

לדברי אחד מתושבי האזור, "רחוב הלח"י מועד לפורענות זו, וכבר כמה פעמים נעשו בו אירועים בשבת תוך חילול שבת בפרהסיה, פעיל השבת הרב חיים זלץ בא למחות נגד המארגנים, העירייה נתנה דו"חות אבל כנראה שאותם מחללי שבת מצפצפים"

'כיכר השבת' פנה לסגן ראש עיריית בני ברק עו"ד גדליהו בן שמעון כדי להביא לידיעתו את דבר היריד המתוכנן. היא הגיב כי האירוע "לא יהיה. נדאג שהאירוע לא יתקיים. ואנחנו פועלים לאתר את מארגן האירוע ואם צריך אסע אליו עם רב העיר הגר"מ בן שמעון לדרוש שלא לקיים את האירוע".

מעיריית בני ברק נמסר בתגובה ל'כיכר השבת': "העירייה תמנע את הפעילות במסגרת כל האפשרויות החוקיות שבידה. העירייה לא תאפשר בתחומה חילולי שבת, כפי שהיא פעלה עד היום ומנעה בהוראתו של ראש העיר אברהם רובינשטיין חילולי שבת בשטחה המוניציפאלי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר