פיגוע ידוע מראש?

"אשלח את קליעי כמו מטר": השיר של המחבל

בחטיבות הסייבר של גופי הביטחון השונים פספסו, כך מתברר, את כוונותיו הזדוניות של חאלד אל-טורמאן ממזרח ירושלים, עליהן רמז ברשתות החברתיות, לפני שביצע את פיגוע הדריסה בעיר (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
"קליעים - גם על פני גופות". שירת המחבל (צילום: מתוך פייסבוק)

זמן קצר לפני שחאלד אל-טורמאן יצא לממש את זממו, ולבצע את פיגוע הדריסה לפנות בוקר (חמישי) בירושלים, הוא הצהיר על כך, בסרטון שהעלה בפייסבוק.

הסימנים המקדימים שפיזר הערבי בן ה-24, תושב שכונת א-טור שבמזרח העיר, לא זוהו מראש, כך מתברר, על ידי אנשי יחידות הסייבר של גופי הביטחון השונים.

כך לדוגמה, בסרטון שהעלה שר אל-טורמאן שיר אסלאמי עתיק, בשם 'קאסידה' הכולל בין היתר את המילים: "אהיה כמו עמוד איתן, כמו צריח מסגד; אשלח את קליעי, כמו מטר עז, גם על פני הגופות".

בסקירה שפרסם פרשן 'חדשות 13' צבי יחזקאלי נחשף, כי ב-19 בינואר העלה המחבל לדף הפייסבוק שלו צילום על רקע הר הבית, וכתב: "יש דברים בלב, שאף רובה לא יכול להרוג", וכשעה לפני הפיגוע כתב: "מצאתי את התשובות שלי".

כזכור, המחבל נתפס לפני מספר שעות על ידי צה"ל והימ"מ בצומת גוש עציון, בתום מרדף ממושך, שהחל לאחר הפיגוע שביצע לפנות בוקר בבירה.

בפיגוע, שאירע ב'מתחם התחנה' בירושלים, נפצעו 14 חיילים מחטיבת גולני, בהם אחד באורח קשה, רגעים לפני שיצאו לדרכם, לטקס השבעתם בכותל המערבי.

צפו ב'שירת' המחבל

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר