בעקבות הירי

מאיימים על חמאס: "אף אחד לא יהיה חסין"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון נפתלי בנט, איימו היום, בנפרד, על ראשי ארגוני הטרור ברצועת עזה. נתניהו: "לא נקבל שום תוקפנות" • בנט: "מתקרבים לפעולה" (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: טל עוז ואריאל חרמוני, משרד הביטחון)

ההתחממות בגזרה הדרומית, עם התגברות ירי הטילים ושיגורי בלוני התבערה מרצועת עזה, הביאו את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת שר הביטחון נפתלי בנט לשגר היום (ראשון) איומים כלפי ארגוני הטרור.

בפתח ישיבת הממשלה היום אמר נתניהו: "אנחנו לא נקבל שום תוקפנות מעזה. אנחנו, רק לפני כמה שבועות, חיסלנו את המפקד הבכיר של הג'יהאד האסלאמי בעזה, ואני מציע לגא"פ וגם לחמאס לרענן את זיכרונם".

"אני לא אפרט את כל הפעולות ואת כל התוכניות שלנו בתקשורת, אבל אנחנו ערוכים לפעולת מחץ נגד ארגוני הטרור בעזה. המעשים שלנו חזקים מאוד והם עדיין לא הסתיימו, בלשון המעטה".

גם שר הביטחון בנט אמר היום בתום הערכת מצב באוגדת עזה, בהשתתפות מפקד פיקוד הדרום, אלוף הרצי הלוי, סגן הרמטכ"ל, אלוף אייל זמיר, מפקד אוגדת עזה, תא"ל אליעזר טולדנו, ונציגי מתפ"ש, שב"כ והמל"ל, כי על חמאס להיזהר.

לדברי בנט, "מדינת ישראל אינה חפצה במלחמה מול חמאס בעזה, אבל יש לנו מחויבות לביטחון תושבי הדרום. ההתנהלות המופקרת של ראשי חמאס מקרבת אותנו לפעולה קטלנית מולם. אנחנו לא נודיע מתי ולא נודיע היכן".

"הפעולה תהיה שונה מאוד מקודמותיה, אף אחד לא יהיה חסין. בפני חמאס עומדת הברירה: לבחור בחיים ובשגשוג כלכלי, או לבחור בטרור ולשלם מחיר כבד מנשוא. מעשיהם יקרבון ומעשיהם ירחיקון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר