מגיב לנתניהו ובנט

חמאס: ''אם תעשו צעדים טיפשיים, תשאו בתוצאות''

ארגון הטרור השולט ברצועת עזה מגיב לאזהרותיה של ההנהגה הישראלית מפני מהלך צבאי בעקבות המשך פעולותיו, ומתריע: "המאבק יתגבר ויתפוצץ בפני הכיבוש" (ביטחון)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
אבו עוביידה, דובר חמאס (צילום: מתוך טוויטר)

"האיומים לא מרתיעים את העם הפלסטיני בגדה, בעזה ובירושלים" - כך אומרים היום בחמאס, בעקבות אזהרותיהם התקיפות של ראש הממשלה נתניהו ושר הביטחון בנט.

כזכור, בעקבות המשך מעשי הטרור מרצועת עזה, הנשלטת בידי חמאס, אמר היום ראש הממשלה: "לא נקבל שום תוקפנות מעזה. רק לפני כמה שבועות חיסלנו את המפקד הבכיר של הג'יהאד האסלאמי בעזה. לא אפרט את כל הפעולות שלנו, אבל אנחנו ערוכים ומוכנים לפעולת מחץ נגד ארגוני הטרור בעזה".

גם שר הביטחון נפתלי בנט אמר, בעקבות השיגורים המתגברים של בלוני הנפץ והפצמ"רים, כי "מדינת ישראל אינה חפצה במלחמה מול חמאס בעזה, אבל יש לנו מחויבות לביטחון תושבי הדרום".

"ההתנהלות המופקרת של ראשי חמאס מקרבת אותנו לפעולה קטלנית מולם. אנחנו לא נודיע מתי ולא נודיע היכן. הפעולה תהיה שונה מאוד מקודמותיה, אף אחד לא יהיה חסין".

התקיפה האחרונה של צה"ל בעזה (צילום: מתוך פייסבוק)

ארגון חמאס מגיב כעת כאמור לאיומים הללו, ואומר בהודעה רשמית כי הם "רק מעודדים אותו להמשיך את המאבק, להגבירו ולפוצץ אותו בפני הכיבוש. אנו מזהירים את האויב מביצוע איוולת".

''אם תעשו צעדים טיפשיים, תישאו בתוצאות'', התריע ארגון הטרור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר