הקרב על ה-61

נתניהו יבקש מיהדות התורה: החסידויות הקטנות - לבן גביר

נתניהו צפוי לפנות ל"יהדות התורה" ולבקש שהחסידויות הקטנות יצביעו ל"עוצמה יהודית" בראשות עו"ד איתמר בן גביר, בכדי לסייע לו לעבור את אחוז החסימה. ומה בן גביר יצטרך להבטיח? (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
נתניהו (צילום: פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי לפנות למפלגת 'יהדות התורה' על מנת לנסות להעביר את תמיכתן של החסידויות הקטנות למפלגת 'עוצמה יהודית' בראשות עו"ד איתמר בן גביר, וזאת בניסיון לסייע לו לעבור את אחוז החסימה, כך דווח הבוקר (רביעי) ב'ידיעות אחרונות'.

על-פי הדיווח, נתניהו ואנשיו הבינו כי איתמר בן גביר יתמודד בכל מחיר, ובמידה ולא יעבור את אחוז החסימה, הרי שהסיכויים להגיע ל-61 מנדטים, ולהרכיב ממשלת ימין - קלושים, בשל כך פועלים בסביבת רה"מ לסייע ל'עוצמה יהודית' לעבור את אחוז החסימה.

נתניהו, אמש (צילום: מתוך דף הפייסבוק של נתניהו)

בין היתר, צפוי נתניהו לפנות לרבנים בכירים בציונות הדתית, שאלו יורו בגלוי לתמוך ב'עוצמה יהודית' על מנת שהמפלגה תעבור את אחוז החסימה.

בתמורה, מבקש נתניהו מבן גביר התחייבות, כי במידה ולא יעבור את אחוז החסימה למרות המאמצים, הוא יתחייב שלא יתמודד לכנסת בבחירות רביעיות - אם יתקיימו.

מ'עוצמה יהודית' נמסר בתגובה: "אנחנו עסוקים בהצלת גוש הימין ומקווים שנתניהו למד מהטעות של הבחירות האחרונות, כאשר הוא יצא נגד עוצמה ופיספס את ההזדמנות להקים ממשלה. הסיכוי היחידי לממשלת ימין יהיה אם עוצמה תעבור את אחוז החסימה ונקווה שראש הממשלה יפנים זאת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר