המשטרה חוקרת

חשד: סייעת התעללה בפעוטה בגן בבני ברק

משטרת ישראל פתחה בחקירה בחשד כי סייעת בגן ילדים בבני ברק, התעללה בפעוטה הלומדת בגן, כך נמסר מהמשטרה. התלונה נגד הסייעת הוגשה אתמול (שלישי) במשטרה (בארץ)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

משטרת מרחב דן פתחה אתמול (שלישי) בחקירת חשד להתעללות בילדים בבני ברק.

החקירה החלה בעקבות תלונה שהתקבלה במשטרה נגד סייעת בגן ילדים בעיר החרדית, אשר לפי החשד התעללה בילדה הלומדת בגן.

מהמשטרה נמסר כי "במשטרת ישראל הוגשה תלונה (11.2) נגד סייעת בחשד להתעללות בילד בגן ילדים בבני ברק. משטרת ישראל פתחה בחקירת נסיבות המקרה".

אתמול בבוקר בית משפט השלום ברחובות הרשיע את המטפלת ציפורה דוד, בת ה-65, בהתעללות בתינוק שבו טיפלה בביתו בנס ציונה.

ההתעללות תועדה במצלמת אבטחה מה שהביא לתלונת הורי התינוק ולמעצרה. הפרקליטות צפויה לדרוש לגזור על דוד עונש מאסר בפועל שכן בעבור התעללות ניתן לדרוש עד שבע שנות מאסר.

בהכרעת הדין ציינה השופטת אפרת פינק כי "ניכר במהלך כל האירועים שהתינוק סבל הלכה למעשה. הנאשמת נהגה באכזריות תוך הטלת אימה משמעותית, ביזוי והשפלה כלפי התינוק. רוב רובם של האירועים אירעו ביום אחד. אין מדובר במעשים שנמשכים על גבי זמן רב. עם זאת יום זה כולל סדרה ארוכה וממושכת של אירועים קצרים. הצפייה בסרטונים מלמדת כי הנאשמת הטילה מרות על התינוק והפחידה אותו".

"לא ניתן להפריז בתיאור חוסר הישע של התינוק מול הנאשמת. הוא אינו מסוגל להתנגד למעשיה ולעזוב את המקום או להתלונן להוריו. מתקיימים כל ששת התנאים לקיומה של עבירת ההתעללות", פסקה השופטת פינק.

לפני כחצי שנה עצרה המשטרה גננת במעון חרדי בבני ברק בחשד שהתעללה בילדי המקום. הגננת הכחישה את החשדות שיוחסו לה ובית המשפט הוציא צו הרחקה לגננת מהמעון, למשך שבעה ימים.

החקירה החלה לאחר שהורה שהגיע בשעות הצהריים למעון, כדי לקחת את ילדו לבית, שמע זעקות מאחד החדרים. בשלב זה הוא שלף את הטלפון הסלולרי שלו, ותיעד כיצד הגננת מושיבה בכוח ילד בן 3 על כיסא.

למרות שהצוות החינוכי במקום גער בגננת על התנהגותה, האב הנחרד מיהר לתחנת המשטרה, סיפר כי הגננת תקפה את הפעוט והראה לחוקרים את הסרטון שצילם. בעקבות כך הגיעו שוטרים למעון, השייך למוסד חינוכי פרטי גדול ומוכר בבני ברק, עכבו את הגננת לחקירה תחת אזהרה, ובסיומה היא שוחררה למעצר בית.

מנהלת המוסד זומנה אף היא לתחנת המשטרה כדי למסור את התייחסותה למקרה, והורים לילדים במעון קיבלו פניות מהמשטרה כדי שיבדקו היטב מה קורה עם ילדיהם. במקביל, שוטרים לקחו מהמקום את מצלמות האבטחה, כדי לצפות בתיעוד השוטף משם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר