ההתעללות במעון

תיעוד מחריד: הגננת יושבת על פעוטה ומדברת עם חברתה

בתיעוד שהגיע ל'כיכר', נראית הסייעת שנעצרה בחשד להתעללות בב"ב, כשהיא מדברת עם חברתה לעבודה בעודה יושבת על גופה של פעוטה. כשזו הרימה את ראשה, היא הטיחה אותו ברצפה (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
התיעוד המזעזע (מתוך מצלמת האבטחה)

המשטרה החליטה להותיר במעצר בית את הסייעת בגן הילדים בבני ברק, שהבוקר (רביעי) דווח כי היא חשודה בהתעללות באחד הפעוטות בהם היתה אמורה לטפל; תיעוד שהגיע ל'כיכר השבת', מוכיח לכאורה את הטענה הקשה.

בתמונה מזעזעת הנחשפת פה לראשונה, מתוך מצלמת האבטחה המותקנת במקום, נראית האישה הצעירה העובדת במעון כסייעת, כשהיא יושבת על גופה של פעוטה, תוך כדי שהיא משוחחת עם עמיתתה לעבודה.

גורם המעורב בחקירת המקרה הקשה מתאר ל'כיכר השבת': "ביום שני שעבר פעוטה חזרה מהמעון עם עיניים נפוחות ואדומות, ואביה שלקח אותה לא הבין ממה זה קרה".

"כשהם הגיעו לבית, שאלה האם את הילדה בעצמה, ואז היא חשפה - בשפתה - את הסיוט הגדול ביותר של כל הורה: 'הגננת ישבה עלי, ועשתה לי אייה' (כואב)".

ביום שלמחרת, כך נודע ל'כיכר השבת', ההורים של הילדה פנו למעון, בבקשה לצפות במצלמות האבטחה, אך לדבריהם מנהלי המקום סירבו תחילה לחשוף בפניהם את התיעוד. רק אחרי וויכוח קולני הם נעתרו לכך.

הגורם המכיר מקרוב את פרטי המקרה מוסיף ומתאר בחלחלה: "ההורים צפו במצלמות, ונדהמו לראות את ההתעללות המזעזעת בבתם: הגננת יושבת עליה במשך זמן רב, בעוד היא בוכה - עד שנגמר לה הכוח. ברגע שניסתה להרים את הראש, הגננת הטיחה אותו ברצפה".

ההורים צפו בסרטון, שאורכו 20 דקות לפחות, ונדהמו לראות כיצד בחלוף זמן קצר מתקרבת סייעת אחרת, ומתיישבת לשיחה עם הגננת הראשונה כאילו לא אירע דבר. "כאילו זה נורמלי שם כך להתנהג", הם סיפרו.

כך תשמרו על ביטחון ילדיכם. ארכיון (מנהל אולפן: אריאל ליבא)

בתיק הזה - כך לדברי הגורם - מעורבות שלוש עובדות בגן, שחלקן חשודות כי ראו כל העת את הזוועה שהתרחשה לכאורה מול עיניהן, אך לא דיווחו עליה.

ההורים המזועזעים מיהרו להגיש תלונה במשטרה, ובימים אלו, כפי שדווח, המקרה נחקר כאשר ביום שישי הקרוב אמור בית משפט השלום בתל אביב לדון בפרשה הקשה.

ל'כיכר השבת' נודע, כי בבית המשפט צפוי נציג משטרת מרחב דן לבקש את הארכת מעצרה של הגננת האכזרית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר