השדרן הימני

בגלל ששר עם נתניהו: אראל סג"ל הושעה מ'כאן'

איש התקשורת ‏אראל סג"ל הושעה מעבודתו בתאגיד השידור הישראלי, זאת בשל הסרטון בו שר עם עיתונאים וראש הממשלה. נתניהו בתגובה: "בדיחה ובושה" (חדשות, ברנז'ה))

איציק אוחנה | כיכר השבת |
סג"ל עם הגיטרה בצד שמאל (צילום: מתוך טוויטר)

איש התקשורת הימני ‏אראל סג"ל הושעה הערב (חמישי) מעבודתו בתאגיד השידור הישראלי 'כאן 11' עד לבירור העניין, וזאת בשל הסרטון שכונה "ביבי והשופרות", בטענה לתעמולת בחירות.

אראל סג"ל מגיש מידי יום תוכנית אקטואליה ברדיו 103FM שבה הוא מארח אישים פוליטיים. בנוסף משדר סגל תוכנית אקטואליה יומית בערוץ 'כאן 11' יחד עם קלמן ליבסקינד בשם 'קלמן וסג"ל' ממנה הוא הושעה.

כזכור, מוקדם יותר היום פורסם סרטון שבו נראה ראש הממשלה בנימין נתניהו שר את השיר "שבחי ירושלים" יחד עם אנשי התקשורת הימניים ינון מגל, אראל סג"ל ושמעון ריקלין. בסיום השירה תהה ראש הממשלה: "לא הבאת דרבוקות?".

מחטיבת החדשות בתאגיד נמסר: "הסרטון מהווה לכאורה עבירה על כללי האתיקה של התאגיד, שאוסרים על השתתפות בתעמולת בחירות. סג״ל הושעה עד לבירור העניין".

ראש הממשלה נתניהו התייחס לידיעה בכנס הליכוד באור יהודה: "אראל סג"ל שניגן איתי את ״שבחי ירושלים״ הושעה מהתאגיד - איזו בושה. בתאגיד הם אף פעם לא אומרים שיש להם אהדה לשמאל. איזו בדיחה. בושה. אני יודע שאתם כמוני משבחים את ירושלים".

שמעון ריקלין הגיב להחלטה להשעות את סג"ל וכתב: "‏כולה שרנו שיר לשבת וקובלנץ שמסדר רק שמאלנים בתאגיד (חוץ מייצוג סמלי) משתגע ומדליף שאראל סג"ל הושעה. כלומר, כל יום תעמולה בתאגיד מהבוקר עד הערב של גינת והחברה נגד ביבי זה אחלה. אראל סג"ל שר שיר וקובלנץ המאוזן משתגע יוחזר אראל סג"ל לשידור מיד. די לסתימת הפיות".

מימינה נמסר: "הזוי. שנים שלהקה תקשורתית חד מימדית אומרת את אותם מסרים, מחבקת ומלטפת את מי שיקר לה ואת מי שחפצים ביקרו והכל גלוי וידוע. וכלום. לא השעיות, לא נזיפות ולא ביקורות. עיתונאי ימני שר ׳שבחי ירושלים׳ עם ראש הממשלה - מושעה מיידית מעבודתו. בושה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר