נפגע ממשאית

הרוג בתאונת דרכים קשה ב'מחסום מכבים'

רוכב אופנוע נהרג לפני שעה קלה בתאונת דרכים שהתרחשה במחסום מכבים, בכביש 443. כוננים רפואיים שהוזעקו לזירה, ביצעו פעולות החייאה מאומצות בפצוע, אך ללא הצלחה (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"א בשבט תש"פ | 16.02.20
זירת התאונה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א. תמונה: דוברות איחוד הצלה)

צעיר חרדי נהרג בתאונת דרכים שאירעה בצהרים (ראשון) ב'מחסום מכבים' שבכביש 443, בעת שנדרס על ידי משאית כשנסע לכיוון ירושלים.

מדובר ברוכב אופנוע כבן 25, תושב בני ברק, שנמצא מוטל ליד רכבו כשהוא מחוסר הכרה. לאחר פעולות החייאה מאומצות, על ידי כונני רפואה שהוזעקו לזירת התאונה, נקבע מותו.

אורן כהן, חובש באיחוד הצלה, תיאר: "מדובר בתאונה עם מעורבות משאית ואופנוע. למרבה הצער נקבע מותו של רוכב האופנוע בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

פראמדיק מד"א ישי ראוכברגר, הוסיף: "הצעיר שכב על הכביש, כשהוא מחוסר הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא סבל מחבלה רב מערכתית והיה ללא דופק וללא נשימה, ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

חובש ארגון הצלה, חיים קלפהולץ, סיפר: "מדובר בתאונת דרכים בין אופנוע למשאית. כשהגעתי לזירה איתרתי רוכב אופנוע כבן 25 שוכב על הכביש מחוסר הכרה, ללא דופק ונשימה. הצעיר סבל מחבלה רב מערכתית, יחד עם פרמדיקים של מד"א ביצענו בדיקות רפואיות, שלאחריהן נאלצו הפרמדיקים לקבוע את מותו במקום".

מהמשטרה נמסר: "בכביש 443 סמוך למחסום מכבים לכיוון ירושלים אירעה תאונת דרכים בין רוכב אופנוע למשאית. צוות רפואי של מד"א קבע במקום את מותו של רוכב האופנוע. שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום ומכווינים את התנועה. בוחני התנועה פתחו בחקירת נסיבות התאונה".

תיעוד התאונה הקטלנית, באותה זירה, בה נהרג עו"ד בישיץ (מצלמת אבטחה)

כזכור, סמוך לאותו מחסום אירעו בעבר מספר תאונות, בהן מצאו את מותם רוכבי אופנוע: ביוני 2017 נדרש שם למוות עו"ד אלקנה בישיץ, פרקליט דתי מוכר, והוא בן 45 בלבד.

כשנה לאחר מכן, במאי 2018, נהרג במקום אליהו ביטון בן ה-20, ששירת בנח"ל החרדי ושקד בעבר על התורה כתלמיד ישיבה, כשהחליק מאופנועו.

התאונה היום (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
התאונה היום (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר