חודשים אחרי חתונתו

ההרוג בתאונה ב'443': אברמי וינברג ז"ל

פרטי האסון הכבד הותרו לפרסום: רוכב האופנוע שנהרג מפגיעת משאית ב'מחסום מכבים', הוא אברמי וינברג, בן 24 מבני ברק - שהתחתן לפני חמישה חודשים בלבד (דיין האמת)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
אברמי ז"ל (ללא קרדיט)

אברהם וינברג, בן 24 מבני ברק, הוא ההרוג בתאונה הקטלנית שאירעה בצהרים במחסום מכבים, בכביש 443; כך ניתן כעת לפרסם. הלוויה תצא בשעה 20:30 מ'שמגר' להר המנוחות.

האסון עמוק במיוחד, בשל העובדה כי אברמי ז"ל הינו בעל טרי: אך לפני כחמישה חודשים, בי"ט אלול האחרון, הוא בא בברית הנישואין.

לפני 24 שנים וחצי נולד אברמי, להוריו הרב אפרים ומרת אסתר משכונת סנהדריה בירושלים, המשתייכים לחסידות סלאנים ולשושלת החסידות המפוארת.

כשבגר, עבד לפרנסתו בקייטרינג יואליס, והיה לדמות החביבה מאוד על כל מכריה, כמי ששפע שמחת חיים תמידית.

כאמור לפני פחות מחצי שנה התחתן אברמי עם בחירת לבו, בתו של הרב יצחק שמואל כהן מנתניה המשתייך לחסידות נדבורנא, קבע עמה את מקום מגוריהם בבני ברק והחל לעבוד באולמי ארמונות חן.

למרבה הטרגדיה, בעוד כשבוע צפויה אחותו של המנוח להתחתן - שמחה שתיאלץ ככל הנראה להידחות מעט מפני האבל הכבד על מות האח.

זירת התאונה (צילום: דוברות זק"א)

כזכור, כפי שדווח ב'כיכר השבת', האופנוע עליו רכב המנוח נפגע ישירות ממשאית, בעת שנסע בכביש 443 לכיוון ירושלים, ומותו נקבע במקום לאחר ניסיונות החייאה כושלים.

אפי פלדמן, ראש סניף איחוד הצלה בבני ברק, ספד לו בשיחה ל'כיכר': "קשה מאד להתייחס לאברמי חברי היקר בלשון עבר. לא רק לי; כמעט כל מי שאני מכיר וכמעט כל בני ברקי ממוצע - חבר של האיש היקר הזה".

"אברמי היה ראש וראשון לכל דבר שבחסד בכל יום ובכל שעה באהבה אין סופית ובחיוך. אני שולח תנחומים למשפחתו ולכל חבריו, ושלא נדע עוד צער", מסיים חברו הטוב בצער עמוק.

מיכאל יעקובוביץ, מתנדב זק"א מודיעין שטיפל בזירה, תיאר: "כואב הלב; מדובר ברוכב אופנוע צעיר בן 24, שהתנגש במשאית סמוך לצומת מכבים לכיוון ירושלים".

"כשהגעתי למקום, הרוכב היה שרוע על הכביש סמוך לאופנוע המרוסק, כשהוא מחוסר הכרה, עם פגיעה רב מערכתית. פרמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותו במקום. מתנדבי זק"א צוות מודיעין טיפלו בכבוד המת, בגופת ההרוג ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה. נסיבות האירוע נחקרות על ידי המשטרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר