כתב אישום

לא ייאמן: עורכת הדין העבירה סמים לאסיר

עורכת דין שהגיעה לבקר את הלקוח שלה בבית הכלא בו הוא שוהה, העבירה לו פעמיים שקית המכילה סמים. היום הוגשו נגדה כתב אישום ובקשת מעצר • צפו בתיעוד מהכלא (משטרה)

(צילום: דוברות השב"ס)

בשבוע שעבר (רביעי), דיווחו בשב"ס למשטרה על עורכת דין מאזור המרכז, שנתפסה כאשר העבירה סמים ללקוח שלה, במתחם הדרים בכלא רימונים. על פי החשד היא קיבלה את חבילת הסמים בכפר קאסם, ואף קיבלה על ההעברה כסף מזומן.

בחבילה שעורכת הדין העבירה ללקוח שלה היו 2 אריזות, אחת של סמים מסוג חשיש במשקל של 38.17 גרם והשנייה של סמים מסוג קנבוס במשקל של 3.48 גרם. האסיר קיבל את הסמים והסליק זאת בבגדיו התחתונים.

לאחר שחוקרי המשטרה קיבלו את המידע, הם הצליחו להתחקות אחר העברה נוספת של סמים ובאותה השיטה. לפי החשד, עורכת הדין קיבלה על כך תשלום מזומן בדואר על סך של כ-3000 שקל.

מעצרה של החשודה הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת והיום, מחלקת התביעות של מחוז מרכז הגישה נגדה כתב אישום המכיל 2 אישומים, בעבירות של סחר בסמים, פעולות בחפץ אסור/מסוכן בכלא וקשירת קשר לפשע.

יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשודה גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה. במהלך הדיון שוחררה החשודה בתנאים מגבילים.

נציג המשטרה ביקש וקיבל במהלך הדיון עיכוב ביצוע ההחלטה על מנת להגיש ערר לביהמ"ש המחוזי והחשודה נותרה במעצר מאחורי סורג ובריח.

האסיר בן ה-23 מכפר קאסם, נעצר אף הוא, ומעצרו הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת. בדיון שהתקיים היום בבימ"ש השלום בפ"ת, מחלקת תביעות של מחוז מרכז הגישה נגדו הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום ובקשת מעצר. מעצרו הוארך עד לשבוע הבא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר