קרב ההקלטות

'אזהרה אחרונה': נתניהו ואשכנזי מתקוטטים

ראש הממשלה תקף את הרמטכ"ל לשעבר בטענה כי בהקלטות הוא נשמע מדבר נגד העדה הדרוזית ובתגובה הגיב ח"כ אשכנזי כי נתניהו הציע לו להתמנות לשר הביטחון (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
אשכנזי ונתניהו (צילום: מרים אלסטר ודוד כהן, פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו, תקף הערב (שלישי) את ח"כ גבי אשכנזי ממפלגת כחול לבן, תוך שהוא חושף קטעים מתוך ההקלטות עליהם יש צו איסור פרסום.

נתניהו נגד גבי אשכנזי

לדברי נתניהו, "שמעתי שגבי אשכנזי אמר בהקלטות שלו אמירות מזעזעות על אחינו הדרוזים שקשרו את גורלם לחיילינו. אני חייב את חיי להם. לא אשכח זאת. לחמתי איתם. שלחתי אותם אל הקרב וביקרתי אותם בביקורי תנחומים".

"לשמוע רמטכ"ל שמדבר ככה נגדם זה מזעזע. אני אומר לגנץ ולאשכנזי זו בושה והם חייבים לגנות זאת מייד. צו איסור פרסום מונע ממני לפרט זאת אבל כל אזרח היה מתקומם. לכן אני דורש את פרסום ההקלטות עוד לפני הבחירות".

בתגובה צייץ הרמטכ"ל לשעבר בחשבון הטוויטר שלו: "שמעתי הערב את שקריו של נתניהו. אני לא ארד לרמה שלו, אם הוא לא מתבייש שהוא משקר, אני מתבייש בשבילו".

"אם הוא חושב שאני לא יכול להישאר בפוליטיקה - למה נתניהו הציע לי רק לא מזמן להיות שר הביטחון של מדינת ישראל? מנהיגות צריכה להיות ערכית - תבחרו לאיזה נתניהו אתם רוצים להאמין".

בתגובה צייצו לו מחשבון הטוויטר של מפלגת הליכוד: "אם תמשיך לשקר נאלץ לפרסם את הניסיונות שלך להצטרף לליכוד ואת הסירובים שקיבלת בגלל הדברים הנוראיים שאמרת בהקלטות שלך".

"עזוב פוליטיקה, קודם תתנצל בפני בני העדה הדרוזית, אחינו ואהובינו. זאת אזהרה אחרונה", הוסיפו באיום בציוץ של מפלגת הליכוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר