המתקנים נסגרו

נערה מהמרכז נפצעה קשה בגלישה בחרמון

בת 16, שהגיעה מאזור המרכז לחרמון, כדי לגלוש במזחלות באתר, סיימה את הבילוי האקסטרימי בבית החולים, לאחר שנפצעה שם באורח קשה מאוד. בינתיים, האתר סגר את המתקן הרלוונטי (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זירת האסון (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

צעירה בת 16, תושבת אזור המרכז, נפצעה היום (רביעי) באורח קשה, לאחר שנפלה ממתקן מזחלות ה'אקסטרים', בו גלשה באתר החרמון, ונחבלה בראשה.

חובשי רפואת חירום במד"א, צוריאל ודניאל מלוך, שהיו הראשונים לטפל בצעירה, תיארו: "נפשנו באתר עם המשפחה שלנו, ובזמן גלישה באחד המתקנים הבחנו בצעירה שוכבת בסמוך למסלול. עצרנו את הגלישה וניגשנו אליה במהירות, תוך חיוג למוקד 101".

"היא הייתה מחוסרת הכרה, וסבלה מחבלת ראש. התחלנו להעניק לה טיפול רפואי מציל חיים, תוך קריאה לעזרה מצוותי האתר, וביקשנו ממוקד מד"א להזניק מסוק שיפנה אותה. ביחד עם כוח רפואה של צה"ל חילצנו אותה לעבר שטח הנחיתה, והעברנו אותה למסוק הצבאי שפינה אותה לבית החולים", הוסיפו החובשים.

מסוק הפינוי, מעל האתר (צילום: עופר רענן)

בית החולים רמב"ם דיווח, כי הצעירה הפצועה מהחרמון מועלית לחדר ניתוח. ד"ר עידו פלדור, סגן מנהל מחלקת נוירוכירוגיה, הסביר כי מטרת הפעולה בחדר הניתוח היא לנטר את מצב פגיעת הראש ממנה היא סובלת. לאחר מכן היא תועבר למחלקת טיפול נמרץ.

המשטרה עדכנה, כי "התקבל דיווח אודות נערה שנפצעה באורח קשה במהלך ביקור ובילוי באתר החרמון, ופונתה לבית החולים רמב"ם לקבלת טיפול רפואי. שוטרי משטרת ישראל הגיעו למקום, ופתחו בחקירת נסיבות האירוע".

מדוברות אתר החרמון נמסר, כי המזחלות הללו הן "מתקן אמין ובטוח, שמדי יום נהנים בו כ-1500 איש. אלון פרידמן, מנכ"ל אתר החרמון, הורה על עצירת פעילות המתקן, עד סיום תחקיר המקרה".

(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
(צילום: עופר רענן)
(צילום: עופר רענן)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר