"טרגדיה נוראה"

שבעה יתומים; המחנכת חיה ורדה צפורה פולק ע"ה

בירושלים נפטרה המחנכת מרת חיה ורדה צפורה פולק ע"ה רעייתו של הגאון רבי מאיר טוביה פולק, משגיח ישיבת 'עטרת ישראל' לצעירים, והיא בת 47 בלבד. הותירה 7 יתומים (חרדים)

יענקי כץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

ברוך דיין האמת: בירושלים נפטרה הלילה (רביעי) המחנכת מרת חיה ורדה צפורה פולק ע"ה לבית גולדווסר, רעייתו של יבדלחט"א הגאון רבי מאיר טוביה פולק, משגיח ישיבת 'עטרת ישראל' לצעירים, וכלתו של סגן ראש עיריית ירושלים לשעבר יהושע פולק, והיא בת 47 בלבד.

המנוחה ע"ה סבלה בשנים האחרונות ממחלה קשה ובימים האחרונים מצבה הידרדר והלילה, כאמור, היא נפטרה בבית החולים 'שערי צדק'.

לפני כ-25 שנים עברה המנוחה ע"ה תאונה קשה, גדולי ישראל התפללו בעבורה והוסיפו לה את השם חיה ובחסדי שמים חזרה לאיתנה. לפני כשנתיים חלתה במחלה הקשה, ורבים התפללו על חיה ורדה צפורה בת צביה.

המנוחה שימשה במשך שנים רבות כמחנכת בבית הספר גבעת שאול בירושלים.

אחד השכנים בשכונת בית וגן בירושלים סיפר ל'כיכר השבת' כי "מדובר בטרגדיה נוראה, כל השכונה התחזקה בשנה האחרונה לרפואתה, כאשר כבר לפני 25 שנה כולנו התפללנו עליה לאחר שנדרסה על ידי אופנוע, מצבה היה קריטי, ורק בזכות התפילות חזרה לחיים.

"עד שהמחלה תקפה אותה, היה לה מאור פנים לא רגיל, היתה בעלת חסד גדולה. לפני שנה וחצי היה בר מצוה לבנה ומיד לאחר מכן התפרסם על המחלה שחלתה בה. היא עברה הרבה ניתוחים קשים ביותר, זה אסון של השכונה כולה, כמה יסורים עברה, גם התייתמה מאביה זצ"ל גם תאונה וגם מחלה קשה".

בפטירתה הותירה אחריה את בעלה המשגיח שיחי' ושבעה יתומים כשלא זכתה להשיא אף אחד מהם.

הלוויתה תצא בשעה 11:00 בבוקר מישיבת 'עטרת ישראל' לצעירים בירושלים.

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר