פורים סוער

הפרות הסדר בבני ברק: 38 צעירים נעצרו

נוער השוליים בעיר בני ברק ממשיך להתפרע, לאחר שסירבו להצעת העירייה לקיים השנה את המסיבה המיוחדת עבורם במיקום מרוחק • צפו בתיעוד מהזיקוקים המבהילים בעיר (ארץ)

יענקי כץ | כיכר השבת |
(צילום: קבוצת הבני ברקים)

לא שקט בבני ברק: מאז כניסת חג הפורים עד לשעות אלו (שלישי), עדים תושבי העיר להתפרעות אלימה ברחובות המרכזיים בעיר, בין היתר באמצעות שימוש בסמים, נפצים מסוכנים, ירי זיקוקים ועוד.

המשטרה עצרה בשעות האחרונות מספר חשודים בהפרת את הסדר הציבורי ובסיכון חיי אדם, לאחר שעל פי החשד הפעילו זיקוקים, השליכו צמיגים בוערים לכביש, גרמו נזק לניידת ואף תקפו שוטרים.

מהמשטרה נמסר כי החשודים הובאו לחקירה בתחנת המשטרה, וכי עד כה - מתחילת הפורים, עצרה המשטרה 38 מפירי סדר.

כמה מהעצורים חשודים במעורבות במהומות שהביאו לפציעתם של 6 שוטרים, שנאלצו לפנותם לבית החולים, כאשר מצבם מוגדר קל.

צפו בנערים מפוצצים נפצים מסוכנים (באדיבות המצלם)

מה גרם להתפרעויות השנה אחרי כמה שנים של שקט יחסי? ל'כיכר השבת' נודע כי מאחורי הקלעים מתברר שהעליה בכמות הפשיעה בעיר בחג הפורים לא התרחשה סתם, וכי הרכזים האחראים על הנוער המתמודד, הודיעו מראש כי הנוער צפוי לחזור לרחובות ולבצע את המהומות.

התרעתם הגיעה בעקבות החלטת עיריית בני ברק לקיים השנה את האירוע לנערים אלו בישוב טירת יהודה המרוחק מהעיר בני ברק.

הרכזים אמרו כי הנוער מסרב לצאת מבני ברק לישוב מרוחק ומאיימים להישאר בעיר, ולגרום למהומות, "זה מה שאכן קרה" אומר לנו אחד הרכזים. "הנוער לא שיתף פעולה עם המסיבה ונשאר בעיר".

מדוברות המשטרה נמסר כי "המשטרה תמשיך לאכוף את החוק והסדר כנגד מי שיפר אותו ויסכן את תושבי העיר. חקירת האירועים תימשך ויתכנו מעצרים נוספים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר