השבתת החינוך

כ-150 אלף ילדים חרדים לא יגיעו למוסדות החינוך

כפי שפורסם ב'כיכר השבת', רשתות החינוך החרדיות הגדולות מצטרפות באופן רשמי להשבתת הלימודים בחינוך הכללי, על רקע המשך התפשטות נגיף הקורונה המאיים. כל הפרטים (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

'החינוך העצמאי' ורשת בני יוסף מבטלות באופן רשמי את הלימודים במוסדות החינוך שתחתיהם, הכוללים יחדיו כ-150 אלף ילדים, רובם מבני הציבור החרדי, כפי שפורסם מוקדם יותר ב'כיכר השבת'.

בכך מצטרפות הרשתות להוראה ההשבתה של החינוך הכללי בישראל, עליה כזכור הודיע הערב (חמישי) ראש הממשלה בנימין נתניהו, זאת במטרה לנסות ולמנוע את המשך הפשטות נגיף הקורונה.

וכך כתב מנכ"ל החינוך העצמאי אליעזר סורוצקין במכתבו: "אל מנהלי הת"תים בתי הספר לבנים ובתי הספר 'בית יעקב'. להלן מספר הוראות לעת הזאת:

1. על צוות ההנהלה ועל המורים או המורות חלה החובה להיות בקשר רציף עם התלמידים, ולהתאמץ ככל האפשר לשלוח חומרי למידה לבתי התלמידים.

2. נא להעביר לכל התלמידים את הטלפון של המרחב הקולי של החינוך העצמאי 0732122155.

3. במהלך הימים הקרובים המזכירות הפדגוגית יחד עם מערך הנחייה והייעוץ החינוכי ישקדו להוצאת חומרי לימוד נוספים ודרכי הנגשת החומר לתלמידים.

4. מן הראוי להיערך ולהכין לכל התלמידים חבילה שתכלול חומרי לימוד לחג הפסח הבעל"ט.

5. כל מחנך יעמוד בקשר עם התלמידים לוודא שההתנהלות בתקופה זו כפי שמצופה מתלמידי החינוך העצמאי.

6. צוותי המנהלה ובתי הספר מתבקשים לקרוא הודעות הנשלחות מטעמינו לצורך כך להיות במשרד או בקרבת מחשב שמקבל את הודעות המערכת".

מכתבו של סורוצקין (צילום מסך)

מנכ"ל רשת 'בני יוסף, חיים ביטון, למנהלי תלמודי התורה ומנהלות בתי הספר: "על פי הוראת משרד החינוך ומשרד הבריאות ולאחר התייעצות עם ההנהלה הרוחנית של הרשת, נאלצים אנו לפרסם הנחיות חדשות ולהודיע על הפסקת הלימודים בכלל מוסדות החינוך החל מהוצאת מכתב זה ועד להודעה חדשה".

"להלן מספר הוראות", המשיך המנכ"ל, ופירט הנחיות באשר לאופי הלימודים השונה, אותם ינסו התלמידים להמשיך מביתם:

• מטה הרשת נערך מבעוד מועד למצב זה והכין בקו התוכן אשר מספרו: 03-5057480 שלוחה 8, חומרים ותוכן חינוכי ולימודי עשיר, במגוון נושאים שונים.
אבקש מהמנהלים והמנהלות להעביר מספר זה לכלל התלמידים והתלמידות. כמו"כ בימים הקרובים יתווספו חומרים רבים לקו.
• בכדי לצמצם את הפגיעה במערך הלימודי של התלמידים והתלמידות, באחריות המנהלים/ות לדאוג באמצעות צוותות ההוראה למערך קשר רציף עם התלמידים/ות, לארגן חומרי למידה ומטלות אשר יותאמו ללמידה ביתית ולמצוא את הדרך להעברתן.
•. יש לעקוב בערנות אחר המשך ההודעות וההנחיות אשר יופצו בימים הקרובים.

ולסיום: "לאור המצב לא תתקיים קבלת קהל במשרדי הנהלת מטה הרשת עד להודעה חדשה".

מכתבו של המנכ"ל (צילום מסך)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר