בני אותה משפחה

בגלל טלזסטון: הסמינר והחיידר נכנס לבידוד

שתי בנות מהיישוב טלז סטון, הלומדות בסמינר בירושלים, נדבקו ככל הנראה בנגיף ה'קורונה'. המנהלת ל'כיכר': 'הורינו לבנות ולצוות להיכנס לבידוד, עד שהדברים יתבהרו' (אקטואלי)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: קובי גדעון, פלאש 90)

פרסום ראשון: לאחת מהמשפחות המתגוררות בישוב טלז סטון, שהתברר כי נדבקו בנגיף ה'קורונה', ישנן שתי בנות הלומדות בסמינר בירושלים ובן הלומד בחיידר בעיר.

בעקבות כך החליטו הנהלות מוסדות החינוך הללו להודיע להורים כי על ילדיהם להיכנס לבידוד,מחשש שאף הם נדבקו, עד שמשרד הבריאות יורה להם מה לעשות.

מדובר על סמינר 'דרכי שרה', שבהנהלת גברת סימה ולס. בשיחה עם 'כיכר השבת', מאשרת המנהלת את הפרטים ואומרת: "העברתי למשרד הבריאות את הנתונים, וכעת אנחנו מחכים להוראות ברורות".

"עד להגעת המידע ממשרד הבריאות, החלטנו לא ליטול סיכונים מיותרים, ולכן עדכנו את ההורים כי על בנותיהן להיכנס לבידוד. באשר לשאר הפרטים, נעדכן - כאשר יהיה לנו מידע נוסף".

ה'קורונה' בטלז סטון; כתבתו של אבישי בן חיים (באדיבות 'חדשות 13')

ל'כיכר השבת' כאמור נודע, כי אח של הבנות הללו, הלומד בתלמוד תורה 'דיברות משה' (בוסטון) שבשכונת הר נוף, ועל כן גם החיידר הורה לרוב התלמידים כי עליהם להיכנס לבידוד.

מוקדם יוותר היום עדכנה דוברות המועצה המקומית קריית יערים (טלז סטון): "למניין החולים שנדבקו בקורונה נוספו עוד 6 אנשים. בסך הכל, עד כה 14 חולים במועצה קרית יערים. כמו-כן, כ-1500 איש בבידוד".

מבנה הסמינר (בבניין של גוטניק)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר