בלעדי ב'כיכר'

החתונה בסלבודקא; מקורבי הגרמ"ה הירש מגיבים

החתונה ההמונית שנחגגה ביום שישי האחרון בחדר האוכל של ישיבת סלבודקא, לנכדו של ראש הישיבה, עוררה סערה גדולה. כעת, 'כיכר השבת' עם גרסת מקורבי הגרמ"ה הירש, שמנסים להסביר מה קרה בחתונה (חרדים)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
הגרמ"ה הירש (צילום: באדיבות המצלם)

החתונה ההמונית שנחגגה ביום שישי האחרון בחדר האוכל של ישיבת סלבודקא, לנכדו של ראש הישיבה הגאון רבי משה הלל הירש, עוררה מטבע הדברים סערה גדולה.

כפי שנחשף ב"כיכר השבת", בתיעוד מהחתונה עלה כי המונים השתתפו בשמחה ורקדו זה לצד זה תוך שהחוגגים לא הקפידו כלל וכלל על ההנחיות המצילות חיים שלמשרד הבריאות, האוסרות קיום אירועים המוניים.

ההתנהלות של הישיבה עוררה תמיהה רבה בפרט כשהתברר שמדובר בחתונת נכדו של חבר מועצת גדולי התורה וראש הישיבה, בנו של הגאון רבי בן ציון חדש, ר"מ בישיבה.

זאת ועוד, סלבודקא היתה הישיבה הראשונה שמיהרה להודיע על סגירת הפנימייה, עוד כאשר ביתר הישיבות המשיכו ללמוד כרגיל, והגרמ"ה הירש אף מסר שיחה בישיבה ואמר שאסור להתעלם מהוראות משרד הבריאות.

כעת, "כיכר השבת" מגיש את גרסת מקורבי ראש הישיבה הגרמ"ה הירש ותגובתם לביקורת ולטענות שעלו כנגדם. לטענתם, החתונה נערכה לפי כל הכללים, אולם בשלב מסויים "השמחה יצאה משליטה", כלשונם.

"לפני החתונה", הם מספרים, "ראש הישיבה הורה את כל פרטי הארוע, והדגיש את החובה המוחלטת והבלתי ניתנת לערעור - לציית לכל הוראות משרד הבריאות".

"לכן, המשתתפים באירוע היו עם כפפות, ולכן, ראש הישיבה לא לחץ יד לנכדו, ורקד עמו רק על-ידי גארטל", טוענים המקורבים. לדבריהם, "מתוך אחריות, לראשונה, ראש הישיבה ביטל שבע ברכות לנכדו, שהיה אמור להתקיים בביתו בהשתתפות מניין מצומצם".

בתיעוד רואים עשרות רבות רוקדים יחד בחתונה...

"במהלך החתונה הופיעו במקום בחורים שלא הוזמנו כלל וכן אנשים מבוגרים בלתי קרואים, מה שהביא לאיבוד שליטה על ההנחיות - לפרק זמן קצר בלבד".

המקורבים מדגישים כי במהלך הימים האחרונים ראש הישיבה הסתובב בעצמו בישיבה ופיקח על החלוקה של הבחורים לקבוצות, כפי שמורות ההנחיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר