תיעוד מרגש

היולדת החולה בקורונה צפתה בבידוד בברית לבנה

ללא המשפחה, לצד הצוות הרפואי ותחת מגבלות התכנסות של עשרה אנשים, התקיימה היום שמחת ברית המילה לתינוק שנולד לאם שנחשפה כחולת קורונה • תיעוד מרגש (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(וידאו: ללא קרדיט)

ללא המשפחה, לצד הצוות הרפואי ותחת מגבלות התכנסות של עשרה אנשים, התקיימה היום (ראשון) שמחת ברית המילה לתינוק שנולד לאם שנחשפה כחולת קורונה.

בני המשפחה, הנמצאים כולם בבידוד לאחר שנחשפו לאם, צפו בשידור חי מטקס הברית שהתקיים בבית החולים 'הדסה עין כרם'. הראשון לציון ורבה של ירושלים, הגאון רבי שלמה משה עמאר, כובד בסנדקאות. ויקרא שמו בישראל: רפאל ברוך.

כזכור, בשבוע שעבר נודע, כי החולה השמינית בקורונה מהישוב החרדי טלז סטון, היא אישה בת 35 שזמן קצר אחרי שילדה את בנה בבית החולים התברר כי נדבקה בנגיף, ובשל כך הופרדה ממנו מיד.

בראיון לגלי צה"ל סיפר היולדת: "ברגע שהתינוק נולד, ראיתי אותו כמה שניות, הספקתי לקחת שתי תמונות ולקחו אותו ממני מיד החוצה. אפס מגע! מאז הוא נמצא בפגיה ומטופל באופן צמוד. הפחד היה שמכמה שניות שהוא היה איתי, הוא נדבק מהאוויר, אבל ברוך השם זה לא קרה".

לדבריה: "מהרגע שהבנתי שנחשפתי לחולים מאומתים ועד ללידה, אמרתי שהכל יהיה בסדר, ובכל מקרה לא יצאתי מהבית. במוצאי שבת הגיעה הבשורה שטלטלה אותי: הם כולם נדבקו, הורים וחמישה ילדים. מיד באותו רגע התקשרתי למד"א, ואמרתי שאני מתחננת שיבואו לבדוק אותנו, כי אני בחודש תשיעי".

צילום: מ. לפקוביץ
צילום: מ. לפקוביץ
צילום: מ. לפקוביץ

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר