ההנחיות יוחמרו?

נתניהו מתריע: אם לא נראה שיפור בקרוב, נטיל הסגר מלא

ראש הממשלה בנימין נתניהו קורא לציבור להישמע להנחיות המגבילות החדשות, למרות שזה לא קל. הוא התריע כי אם לא, יהיו עוד עשרות אלפי חולים - וייאלצו להטיל הסגר מלא על ישראל (אקטואליה)

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו נושא דברים הערב (רביעי) לאחר כניסת ההנחיות המגבילות החדשות לתוקף, כחלק מהפעילות למניעת המשך התפשטות נגיף הקורונה.

בדבריו אמר ראש הממשלה כי "אם לא יהיה שיפור מיידי במצב לא יהיה מנוס אלא להטיל סגר מלא. זה עניין של ימים ואנחנו עושים את ההכנות לכך".

"פרסמנו היום הנחיות חדשות לציבור. הכוונה היא שאתם תישארו בבית. חייבים להישאר בבית. נשארים בבתים - נשארים בחיים".

"אתם מכירים את האמירה כל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו. אבל בקורונה לאמירה הזאת יש צד שני ואכזרי. כל המדביק נפש אחת כאילו הדביק עולם ומלואו. לא כאילו - הדביק ממש עולם ומלואו".

נתניהו פנה לציבור: "אני מבקש מכם משמעת עצמית וקפדנית. אם לא תתגייסו לשמור על עצמכם, יהיה כאן אסון. הקפידו על ההנחיות, אלה דיני נפשות".

בהתייחסות לבעיה הכלכלית אמר נתניהו: "ביממה הקרובה אפרסם תוכנית כלכלית נרחבת שתסייע לעצמאים, לשכירים, לבעלי העסקים ולמובטלים. אני שומע את המצוקה של אזרחי ישראל. אנחנו נעזור לכם ונדאג לכם".

לסיום קרא שוב לאחדות. "יש תסיסה גדולה בכל חלקי העם. צריך לשים את זה בצד. אנחנו עם אחד ומדינה אחת וצו השעה היא אחדות. אני קורא להקים מייד ממשלת אחדות לאומית כדי לטפל במשבר".

בין דבריו אמר נתניהו כי הקורונה אינה מבחינה בין חובשי כיפה לשאינם, וקרא לכולם להקפיד על ההנחיות. "עברנו את פרעה, נעבור גם את הקורונה, בעז"ה", אמר נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר