"לא אשכח לעולם"

היולדת מטלז סטון, שחלתה בקורונה - שוחררה

תושבת קרית יערים-טלז סטון, שסיפורה קורע הלב - על הפרדתה מתינוקה הטרי בשל נגיף הקורונה בה לקתה - טלטל את לב כולם, החלימה ככל הנראה ושבה לבני משפחתה (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הברית, ללא בני המשפחה (צילום: דוברות 'הדסה')

"רוני, האימא, חזרה הביתה" - כך בישרו לפני שעה קלה בהתרגשות אנשי הצוות הרפואי בבית החולים הדסה עין כרם, על החלמת היולדת החרדית מטלז סטון, מנגיף הקורונה.

כזכור, בשבוע שעבר נודע, כי החולה השמינית בקורונה מהישוב החרדי טלז סטון, היא רוני - אישה בת 35, שזמן קצר אחרי שילדה את בנה בבית החולים התברר כי נדבקה בנגיף.

בעקבות כך האם הופרדה מיד מבנה הטרי, כשגם בעלה התגלה בינתיים כחולה בנגיף הקורונה, וילדיהם נותרו לבדם בבידוד.

שמחת ברית המילה לתינוק, התקיימה בהמשך ללא המשפחה, לצד הצוות הרפואי ותחת מגבלת ההתכנסות של עשרה אנשים, כשבהכל צופה מרחוק האם הבודדה, כפי שנראה בתיעוד שנחשף ב'כיכר השבת'.

האם צופה בברית (ללא קרדיט)

היום כאמור החלימה רוני מהנגיף, שוחררה מבית החולים ותיארה: ""למרות הקושי הנפשי שבריחוק מהתינוק שלי, כשאני בעצם חולה והוא בריא, הצלחתי לעבור את הימים האלו. היה חשוב שנשהה בנפרד, כדי שלא אדביק אותו כמובן. ידעתי שאנשי הדסה שומרים עליו בריא ובטוח מכל משמר".

"תודתי לצוות המסור והאיכפתי ביחידת הקורונה ולאחיות התינוקיה ששלחו תמונות בכל יום ועדכנו אותי אישית במצבו של התינוק שלי. לא אשכח לעולם איך אחות אחת בתינוקיה הייתה מגיעה קבוע למשמרת לילה, ופשוט שולחת עוד ועוד תמונות".

היולדת החרדית הוסיפה: "מה שהחזיק אותי זו הידיעה שהוא בריא. כולן טיפלו בו פה באהבה ושמרו שיהיה בריא ללא כל הדבקה, כאילו היה שלהן. זה כל כך מרגש! אפילו ערכו לו כאן בהדסה את הברית, עם הראשון לציון ורבה של ירושלים רבי שלמה משה עמאר. הם אפשרו לי לצפות ב'זום' בברית. היה מרגש, וגם קשה".

"עד להחלמתי המלאה, בני משפחתי המורחבת יטפלו בתינוק, מד"א יקח מאיתנו דגימות - ורק כשהבדיקות שלנו יצאו שליליות בוודאות, ניקח אותו אלינו הביתה", סיימה האם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר