'שמר ממנה מרחק'

רבקה פאלוך, היועצת של נתניהו, נכנסה לבידוד

בסביבתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ממתינים בדריכות לתוצאות בדיקת הקורונה של היועצת רבקה פאלוך, שבעלה נמצא חולה - למרות שכל העת שמרה מרחק ממעסיקה (בארץ)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
פאלוך. לצד נתניהו (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

שמחה פאלוך, בעלה של רבקה פאלוך, היועצת לענייני חרדים של ראש הממשלה והקשר בין הממשלה לכנסת, נדבק בנגיף הקורונה - ובשל כך גם היא נאלצת להיכנס לבידוד.

על פי הדיווח של עיתונאית 'חדשות 12' ענבר טויזר, פאלוך סובל מתסמינים קלים בלבד, והוא מאושפז במחלקה למקרים קלים בבית החולים. כמו כן, אשתו היתה בשבוע האחרון בכנסת, נפגשה עם שרים וח"כים רבים ואף שהתה במרחק מסוים מראש הממשלה. היום ערכה אף היא בדיקת הקורונה, ובלילה צפויות להתקבל תוצאותיה.‎

אחד מבני משפחתה מספר, בשיחה ל'כיכר השבת': "ביום חמישי בערב בעלה של רבקה חש ברע, למחרת הלך לעשות בדיקה קורונה ובליל שבת הודיעו לו שהוא חולה ועליו להיכנס לבידוד. בעקבות כך גם רבקה נכנסה לבידוד ביתי".

"עוד לפני שנודע לרבקה שבעלה נדבק, היא שמרה על מרחק מראש הממשלה וסביבתו, בהתאם להוראות משרד הבריאות, וגם כשהסתובבה במשכן הכנסת, היא עשתה זאת עם מסכה וכפפות. שניהם שומרים על ההנחיות בזהירות רבה בחודש האחרון, ואף לא השתתפו במספר אירועים משפחתיים".

בני הזוג נתניהו. נזהרים מלחיצת יד (צילום ארכיון: מיכאל שמש, תאגיד השידור כאן)

גורם בכיר בלשכת ראש הממשלה אומר ל'כיכר השבת': "בחודש האחרון כל מי שנכנס ללשכה עבר בדיקת חום, ובנוסף כולם שמרו מרחק של שני מטר אחד מהשני. רוב צוות הלשכה עובדים מהבית בימים אלו. ראש הממשלה עצמו נוהג בזהירות רבה, בכל פעם שמגיע למשכן הכנסת".

יצוין, כי בהנחיית סמנכ"ל החירום והביטחון במשרד ראש הממשלה, נתניהו ואנשיו עברו לפני שבועיים בדיקות קורונה. לאחר שעות ספורות התקבלו תוצאות הבדיקות, שהצביעו על כך שאף אחד מהם לא נדבק בנגיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר