סגן ראש עיריית אלעד נדבק בנגיף הקורונה

סגן ראש עיריית אלעד ויו"ר 'דגל התורה' בעיר, אבי שטרן, אובחן כחולה בקורונה והוא שוהה בבידוד ביתי כשמצבו טוב. שטרן: '12 יום האחרונים שהיתי בבידוד על דעת עצמי' (עדכון)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
אבי שטרן (צילום: שלומי כהן)

סגן ראש עיריית אלעד ויו"ר 'דגל התורה' בעיר, אבי שטרן, אובחן היום (ראשון) כחולה בנגיף הקורנה והוא שוהה בבידוד ביתי כשמצבו טוב.

בהודעה ששיגר שטרן לתושבי העיר כתב: "חברים יקרים רואה צורך לדווח לכם לפני שירוצו שמועות לא מבוססות. אז ככה. גם אני מצטרף לרשימה הגדלה לצערנו שאובחנו כחיוביים לנגיף הקורונה".

"לא אפרט כאן את חששי מגורם ההדבקה, אולם חשוב שאדגיש שב-12 יום האחרונים שהיתי בבידוד על דעת עצמי מחשש להידבקות ובעקבות תחושה עצמית, ולמעט 3 מקרים שנאלצתי לצאת, כשגם אלו כללו מסיכה ושמירת מרחק עפ"י הכללים. כמו"כ, בעקבות חששי, צוות לשכתי לא היה עמי כלל במגע ב-14 יום האחרונים".

בהמשך דבריו הוא התייחס למצבו הרפואי: "ב"ה מרגיש בסדר גמור. התסמינים הרגילים של הנדבקים, כבר חלפו ואני במגמת שיפור. אמתין בסבלנות עד לבדיקה שתביא תוצאה שלילית לנגיף".

לסיום כתב שטרן: כל מה שנותר לי הוא לאחל החלמה מהירה לכלל חולי עם ישראל ובקשה לשמור על המרחק והכללים. מתוקף תפקידי כאחראי בריאות שע"ח בעירייה, ראשית, עדכנתי מיידית את ראש העיר, וסיכמתי איתו שאמשיך לעקוב אחרי המצב ובמציאת פתרונות - מרחוק. בברכת: 'והסירותי מחלה מקרבך'".

נכון להיום, בעיר החרדית אלעד יש כ-50 חולי קורונה וכ-200 תושבים השוהים בבידוד ביתי לאחר שבאו במגע עם חולי קורונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר