נתניהו ייבדק שוב

יועצת ראש הממשלה לענייני חרדים וכנסת נדבקה בנגיף

רבקה פאלוך, יועצת ראש הממשלה בנימין נתניהו לענייני חרדים וכנסת, הודיעה ללשכת רוה"מ כי בבדיקה שנעשתה לה היא נמצאה חיובית לקורונה • נתניהו יעבור בדיקת 'קורונה' נוספת (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
פאלוך. לצד נתניהו (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

רבקה פאלוך, יועצת ראש הממשלה לענייני חרדים וכנסת, הודיעה אמש (ראשון) ללשכת רה"מ כי בבדיקה שנעשתה לה היא נמצה חיובית לקורונה. פאלוך הייתה במגע עם נתניהו ושרים נוספים.

בעקבות הבדיקה של פאלוך, שכאמור הייתה בימים האחרונים במגע עם ראש הממשלה ושרים נוספים, נתניהו יעבור היום בדיקת קורונה נוספת. בלשכת ראש הממשלה הדגישו: "נפעל על פי הנחיות משרד הבריאות".

יצוין כי ביום חמישי האחרון, עת נבחר יו"ר 'כחול לבן', בני גנץ, לתפקיד יו"ר הכנסת, שהתה פאלוך במשכן ונפגשה עם חברי כנסת ושרים רבים, שככל הנראה יצטרכו להיכנס לבידוד.

תיעוד רחפן: הכביש המוביל למירון - ריק (צילום: שמעון סודרי)

בשבוע שעבר אובחן בעלה של פאלוך כחולה קורונה והוא אושפז בבית החולים, בשל האבחון והרגישות בשל תפקידה, גם רעייתו, היועצת הבכירה, עברה בדיקה שכאמור העלתה תוצאה חיובית.

בלשכת ראש הממשלה הדגישו הלילה כי נתניהו שמר על כללי המרחק של 2 מטר מכלל עובדי הלשכה, כך גם מהיועצת הבכירה פאלוך.

בתוך כך, ישיבת הממשלה שהייתה אמורה להתקיים הלילה בכדי לדון בהחמרת ההגבלות על המשק - נדחתה להיום. בלשכת נתניהו טענו כי הסיבה לדחייה היא כ: "טרם הושלמה העבודה על התקנות להחמרת הגבלות התנועה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר