בגלל 'היועצת החרדית'

דיווח: נתניהו עלול להיכנס לבידוד; בלשכתו מכחישים

ראש הממשלה בנימין נתניהו ייאלץ להיכנס לבידוד בן שבוע ימים, זאת לאחר שרבקה פאלוך, היועצת שלו לענייני חרדים, נמצאה כחולה בנגיף הקורונה? בלשכת רה"מ מכחישים (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
פאלוך עם נתניהו (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו צפוי להיכנס לבידוד בן שבוע ימים, זאת לאחר שהיועצת שלו לענייני חרדים, רבקה פאלוך, נמצאה כחולה בנגיף הקורונה בתוצאות בדיקות שערכה.

על פי דיווח כתב 'חדשות 12' עמית סגל, טרם הסתיימה בדיקת מצלמות האבטחה בכנסת, בהן ניתן לצפות אם ביום חמישי האחרון היתה שם פאלוך בקרבה ממשית לנתניהו, אך החלטת הבידוד תינקט כצעד מקדם ביטחון.

כזכור, רבקה פאלוך נכנס כבר אתמול לבידוד, לאחר שבעלה שמחה חש מעט ברע, נבדק ונמצא כחולה קורונה. בשעות הלילה הגיעו גם תוצאות בדיקתה של רבקה פאלוך, ואלו כאמור היו חיוביות.

בעקבות כך, ראש הממשלה נתניהו יעבור היום בדיקת קורונה נוספת, ובלשכתו הדגישו: "נפעל על פי הנחיות משרד הבריאות".

בני הזוג נתניהו. נזהרים מלחיצת יד (צילום ארכיון: מיכאל שמש, תאגיד השידור כאן)

במקביל, כאמור, מצלמות האבטחה ייסרקו באופן יסודי, כדי לדעת בבירור כמה נתניהו היה קרוב לפאלוך, וכן כדי להורות למי שהיה בסביבתה - כולל ככל הנראה חברי כנסת ובכירים נוספים - להיכנס לבידוד.

אחד מבני משפחתה סיפר אתמול, בשיחה ל'כיכר השבת': "ביום חמישי בערב בעלה של רבקה חש ברע, למחרת הלך לעשות בדיקה קורונה ובליל שבת הודיעו לו שהוא חולה ועליו להיכנס לבידוד. בעקבות כך גם רבקה נכנסה לבידוד ביתי".

"עוד לפני שנודע לרבקה שבעלה נדבק, היא שמרה על מרחק מראש הממשלה וסביבתו, בהתאם להוראות משרד הבריאות, וגם כשהסתובבה במשכן הכנסת, היא עשתה זאת עם מסכה וכפפות. שניהם שומרים על ההנחיות בזהירות רבה בחודש האחרון, ואף לא השתתפו במספר אירועים משפחתיים".

בהודעה המלאה שפרסמה לשכת ראש הממשלה בנושא, נכתב: "בשעות אלה מתבצעת על ידי גורמי המקצוע במשרד הבריאות חקירה אפידמיולוגית לעובד בסביבת ראש הממשלה ולאחר מכן יועברו הנחיות מסודרות".

"ההערכה הראשונית היא כי אין צורך שרה"מ ישהה בבידוד כיוון שלא היה במגע קרוב עם החולה ולא קיים עמו פגישה. כמו כן, מבדיקה ראשונית השניים לא שהו יחד בחדר אחד בשבועיים האחרונים. החקירה האפידמיולוגית נמשכת".

"נדגיש, כי בשבועות האחרונים מקפידים רה"מ וסביבתו על הקפדה יתרה של הנחיות משרד הבריאות, בליווי רופאו האישי, ומקיים את רוב הדיונים בשיחות וידאו ממעונו. ראש הממשלה וסביבתו יפעלו על פי הנחיות משרד הבריאות", מסתיימת תגובת לשכת נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר