"בכל בית יש חולה"

תושב בורו פארק: "המצב קטסטרופלי; הישמעו להוראות"

לנוכח המצב הקשה בה נמצאת העיר ניו יורק וכל שכונותיה החרדיות, יוצא אחד התושבים בקריאה נרגשת לחרדים בישראל: אף אחד לא חסין מפני הוירוס; הישמעו לכללי הבריאות (קורונה, עולם)

אריאל ליבא | כיכר השבת |
חולה קורונה מובא לטהרה. אילוסטרציה (צילום תמונה: חיים גולדברג, כיכר השבת)

מתוך שכונת ברוקלין שסופגת אבידות רבות מנגיף הקורונה, קורא תושב השכונה לתושבים בארץ ומפציר: תשמרו על הנחיות הבריאות.

אייזיק וויינהאוס, פעיל חברתי תושב בורו פארק, ברוקלין, שבניו יורק, יוצא בסרטון לאחיו שבארץ ישראל ומזהיר מפני הסכנה בנגיף הקורונה והצורך להישמר מפניו כפי הוראות משרד הבריאות.

בשיחה עם "כיכר השבת" הוא מדגיש כי "חייבים שאנשים יקבלו את הפחד ויבינו את המצב. כל המקיים נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם מלא. לכן יצאתי בסרטון הזה, כדי לקרוא לאחינו שבארץ ישראל: תצילו את עצמכם!".

"אחי ואחיותיי היקרים", פותח אייזיק בתחינה. "'את אחי אנוכי מבקש'. המצב פה בארה"ב, בציבור שלנו - קטסטרופלי. אין פה בית שאין מישהו מהמשפחה חולה".

"אני מבקש בכל לשון של בקשה, תשמרו על ההוראות. אין דרך אחרת להימנע מלהידבק מהוירוס, אלא ע"י 'ריחוק חברתי'. הסטטיסטיקה פה מראה, שגם אנשים צעירים, מתחת לגיל 60 - גם כן חולים, ולצערינו גם נפטרים. אין חסינות לאף אחד.

"כמובן שרוב האנשים שחולים מבריאים, אבל זה גם כן רק ע"י עזרה של הצוות הרפואי. במידה ותהיה הדבקה מאסיבית ע"י זה שהציבור לא ישמע להוראות, כל המערכת הרפואית - בכל מקום בעולם - תקרוס, ואנשים ימותו מחוסר טיפול רפואי. אנשים שיכולים לחיות.

"לכן אני שוב מבקש בכל לשון של בקשה, תשמרו על הכללים של הרופאים, בלי שום חוכמות ובלי שום התחכמויות. זה הדבר כרגע שיכול לשמור אנשים מלהידבק מהוירוס".

"בברכת והסירותי מחלה מקירבך", מסיים אייזיק וויינהאוס את קריאתו הנרגשת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר