זינוק במספר החולים

יאושר? זה נוסח צו ההסגר שליצמן מבקש להטיל על בני ברק

"אזור מוגבל", כך מבקש שר הבריאות, יעקב ליצמן, להגדיר את עיר התורה והחסידות בני ברק, בכדי להטיל עליה הסגר מידי בניסיון למנוע את המשך התפשטות מגפת הקורונה (אקטואלי)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בעקבות בקשתו של שר הבריאות, יעקב ליצמן, להטיל הסגר על העיר בני ברק, בכירי משרד הבריאות הכינו מסמך אותו הגישו לליצמן וברגע שיאושר ההסגר יחול על העיר חרדית באופן מידיי לפחות לשבוע ימים.

על פי הדיווח בחדשות 12, בני ברק תוגדר כ'אזור מוגבל'. בהוראות ההסגר יחול איסור לצאת מהבתים מלבד לצרכים הבאים: "הצטיידות במזון, תרופות ומוצרים חיוניים בתחום האזור המוגבל; קבלת שירות רפואי חיוני אף אם אינו נמצא באזור המוגבל; הגעה של עובד המועסק במפעל למתן שירותים קיומיים למקום עבודה וחזרה ממנו אף אם אינו נמצא באזור המוגבל".

כפי שפורסם ב'כיכר השבת, מנתוני משרד הבריאות עולה כי כל תושב שלישי בבני ברק שנבדק - נחשף כחולה קורונה. נכון להבוקר ישנם 571 חולים. בירושלים, הגדולה מבני ברק פי 5, יש 650 חולים בלבד.

נלחמים בקורונה: כך המשטרה תאכוף הסגר

מוקדם יותר הודיע ראש העיר, אברהם רובנשטיין, הודיע כי האלוף במיל' רוני נומה יפקד על מלחמת הקורונה בעיר וינהל את מטה המאבק בנגיף.

שר הבריאות, יעקב ליצמן, התבטא הבוקר ב'ידיעות אחרונות' כי: "לצערי יש יותר חולים קשים. מעט פחות חולים באופן כללי, באחוזים, תלוי בכמה בדיקות עושים. אני אופטימי. אני מקווה שלאט לאט זה יתחיל לרדת. עכשיו צריך שהציבור ישמע בקול משרד הבריאות. הצעתי היום לראש הממשלה ולשר הפנים לעשות סגר על בני ברק".

לדבריו: "המצב שם נורא ואיום. כל יום הוא חשש לפיקוח נפש". לדבריו: "זה נוגע לכל המקומות, לא רק לבני ברק. כל מקום שצריך לסגור - אני אבקש לסגור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר