החרדים והקורונה

מילים שמסוגלות לרצוח המונים // טור דעה

איך קרה שאחדים בציבור שתמיד כה רגיש לחיי אדם ולפיקוח נפש התמהמהו לציית להוראות? / הרב מרדכי נויגרשל, מסביר בטור דעה מקורי ומאשים דווקא את... המקטרגים (אקטואליה)

הרב מרדכי נויגרשל | כיכר השבת |
(צילום: אולפן כיכר השבת)

ראשי המקטרגים על המגזר החרדי שלא מיהר לציית להוראות הם אותם אלה שבמשך שנים שפכו את דמו ומילאו פיהם שיטנה בכל מצב ובכל מקרה.

הם אלה שעמדו בראש ההסתה הנמשכת שנים ארוכות נגד הישיבות והכוללים ונגד החינוך החרדי, הם אלה שעשו כל מאמץ להפעיל את מערכות השלטון על מנת להרוס את התשתית של צבור זה. מה שהגיע לשיא במערכות הבחירות האחרונות.

על מקטרגים אלה לדעת שעיקר האשמה תלויה בהם. הצבור החרדי התרגל במשך שנים, וביתר תוקף לאחרונה, ש"מחפשים" אותו ומשמיצים אותו, ומנסים להרוס את ישיבותיו ומערכות החינוך שלו.

פלא שכשבאו בדרישה לסגור בתי כנסת ומקוואות, לסגור ישיבות ותלמודי תורה, התעורר חשד מודע ולא מודע, שמא אין מדובר בצורך אמיתי? האם שכחו את הספור של זאב, זאב?

הרב נויגרשל בסיפור מדהים: השואה ונגיף הקורונה

אם ההתמהמהות של המרכזים החרדיים לציית להוראות, גורמת לחששות בקרב הצבור הרחב, עליהם להפנות את האצבע המאשימה למקום שאליו צריך להפנותה – לכל המסיתים שערערו את האמון של צבור זה בכל מה שקשור לדרישות בסגנון סגירת ישיבות ובתי כנסת וסגירת תלמודי תורה.

כבר אמר מי שאמר: מילים מסוגלות לרצוח!

הפעם רואים איך ההסתה שערערה את האמון בהנחיות, בקרב הציבור הרגיש ביותר לחיי אדם, עלולה לגרור לרצח המונים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר