לא ייאמן

הזוי: רינה מצליח במופע הסתה בפריים טיים

בזמן שהציבור החרדי ישב לסעודת שבת, ישבה רינה מצליח באולפן חדשות 12 והסיתה בגסות ובוטות נגד המגזר החרדי כולו, תוך הכללה גסה • דנה ויס ודני קושמרו קטעו אותה (ארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום מסך מתוך פגוש את העיתונות בחדשות 12)

בליל שבת, במהלך התכנית פגוש את העיתונות בחדשות 12, ישבה העיתונאית רינה מצליח והסיתה בבוטות נגד המגזר החרדי כולו, תוך הכללות שקריות.

בין היתר טענה שכל החרדים תוקפים את פקידי מס הכנסה, מפגינים נגד הגיוס, וכאשר ניסו לקטוע אותה התעקשה שלא מדובר רק במיעוט מתוך החברה החרדית.

"כשפקידי מס הכנסה נכנסים למאה שערים או לבני ברק כדי לבדוק עסקים הם יוצאים משם רק בליווי משטרתי בגלל שהם מותקפים על ידי התושבים", טענה מצליח.

בין דבריה הזכירה גם נשכחות: "אני רוצה להזכיר לכם, לפני 20 ו-25 שנה את ההפגנות האיומות של החרדים כשהיה צורך לסגור את כביש בר אילן בירושלים".

"אני צריכה להזכיר לכם מה קורה כשאברך מקבל צו גיוס למרות שהוא יודע שהוא לא יתגייס איזה הפגנות וסגירת כבישים אנחנו מקבלים".

צלם חילוני משתעל ויורק לעבר אדם חרדי (צילום: א.ו.)

לכן הטיפה העיתונאית כי "החרדים צריכים ללמוד הם חייבים לקבל את המדינה לטוב ולרע אנחנו רוצים לסייע להם ואני מקווה שהיום יסייעו לכל תושבי בני ברק גם לעבור את השבת גם לעבור את החג וגם לתת להם תחלואה אבל מערכת היחסים הזאת חייבת להשתנות זה לא יכול להיות שהחרדים מרגישים בלתי מחוייבים לצווי המדינה".

בשלב זה ניסו לקטוע אותה, בעיקר דנה וויס, שטענה שאי אפשר להכליל, אך היא התעקשה: "זה רוב החרדים. זה רוב החרדים שמונהגים על ידי רבנים ועסקנים".

לסיום טענה שלא מדובר בשנאת חרדים אלא שהיא אומרת את הדברים מתוך "דאגה למדינה". המגיש דני קושמרו הדגיש לסיום כי בכל זאת, החרדים הם 15 אחוז מהציבור בישראל ואי אפשר להכליל אותם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר