מגיבים להסתה

יאיר נתניהו מגיב לרינה מצליח: "נוטף ארס"

תגובות נזעמות רבות ברשת למופע ההסתה של רינה מצליח בליל שבת בחדשות 12. בנו של ראש הממשלה קרא לחרדים להטיל חרם • "האישה הכי מסוכנת במדינת ישראל" (חדשות)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: FLASH90)

"מותר לי להגיד איזה מקומות ואיזה תקופות מזכירים לי המונולוגים נוטפי הארס נגד החרדים של אמנון אברמוביץ' ורינה מצליח? או שרק ליאיר גולן מותר?", כך תמה יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בחשבון הטוויטר שלו.

את הציוץ פרסם יאיר נתניהו בתגובה למופע ההסתה של רינה מצליח בלב הפריים טיים הישראלי, באולפן שישי של חדשות 12.

בהמשך המליץ לחרדים כיצד לנהוג. "החרדים יכולים להוריד את ערוץ 12 על הברכיים. חרם מאורגן של כל המליון חרדים בישראל על כל מוצר שמפורסם בהפסקת הפרסומות בערוץ 12 עד שרינה מצליח ואמנון אברמוביץ מפוטרים על מופע ההסתה שלהם. מפוטרים לא מתנצלים".

כתב וואלה, יקי אדמקר, צייץ בטוויטר: "מעבר לשקרים. מעבר להתעקשות לחזור על השקרים. איזו שנאה! איזו הכללה דוחה! חייבים להתאחד, לומר בקול לא לפילוג, שיסוי והסתה. אם לא בשעה כזו, אז מתי?".

כתב ישראל היום, יהודה שלזינגר צייץ: "כל כך הרבה כתבים איכותיים שמכירים את העולם החרדי בערוץ 12 ובסוף רינה מצליח מפרשנת את העולם החרדי. זו לא הסתה. אפילו לא דמגוגיה. סתם טיפשות מביכה".

צלם חילוני משתעל ויורק לעבר אדם חרדי (צילום: א.ו.)

הפובליציסטית והסופרת גלית דיסטל-אטבריאן כתבה בחשבון הפייסבוק שלה: "רינה מצליח הופכת לאישה הכי מסוכנת במדינת ישראל - מדביקה באין מפריע בנגיף השנאה שמשתולל בארץ נגד החרדים ואין כפפות או מסיכה או אלכוג'ל שיכולים לעצור אותה".

"ההסתה שלה כלכך מופרעת עד שדנה וויס (!) ואמנון אברמוביץ' (!) מנסים לעצור את טרלול השנאה שלה ללא הצלחה, הם יושבים מולה בפאנל במבט המום, מנסים למזער את הנזק אבל היא לא נותנת להם להשחיל מילה".

"בלי רחמים, באפס אמפטיה, ברוע צרוף היא קובעת חד משמעית שרוב החרדים מצפצפים על החוק במדינת ישראל. רוב החרדים".

"מה ההוכחה שלה? הפגנות שהם עשו לפני 25 שנה. נראה אותה מדברת כך על יוצאי אתיופיה שחסמו כאן כבישים רק לפני שנה. ולחשוב שהיא הובילה את פלג הביבי משסע ומסית כי אחדות וזה".

"מהבוקר אני קוראת כאן סטטוסים קורעי לב של חברי וחברות פייסבוק חרדים שמספרים כמה קשה להם ללכת לסופר בגלל המבטים השונאים שהם חוטפים מכל עבר".

"הקשר בין זה לבין ההסתה של זאת ממדורת השבט הוא ישיר. בחיים לא חשבתי שאני אכתוב את המשפט הזה אבל הנה אני כותבת: בישראל 2020 קיימים תהליכים מעוררי חלחלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר