"אבא של מירון"

הקורבן ה-46: הרב בן ציון קופרשטוק ז"ל נפטר מה'קורונה'

בירושלים נפטר הלילה הרב החסיד רבי בן ציון קופרשטוק ז"ל, מעסקני מירון הגדולים, הידוע בכינויו "אבא של מירון", זאת לאחר שנדבק בנגיף ה'קורונה'. בן 63 היה בפטירתו (דיין אמת)

הרב בן ציון קופרשטוק ז"ל (צילום: באדיבות המצלם)

בבית החולים 'הדסה עין כרם' נפטר הלילה (ראשון) הרב החסיד רבי בן ציון קופרשטוק ז"ל, מעסקני מירון הגדולים, הידוע בכינויו "אבא של מירון" ויו"ר ארגון 'הילולא דרשב"י', זאת לאחר שנדבק בנגיף ה'קורונה'. בן 63 היה בפטירתו. בכך עלה ל-46 מניין קורבנות ה'קורונה'.

לפני מספר ימים הוא התמוטט, ובעקבות כך עבר בדיקת קורונה, שהתגלתה כחיובית. הוא אושפז בבית החולים 'הדסה עין כרם', שם הידרדר מצבו עד שהלילה השיב את נשמתו ליוצרה.

מבית החולים 'הדסה עין כרם' נמסר כי "חולה בן 63 אשר טופל במתחם המחלות המתפרצות בבית החולים נפטר לפנות בוקר. החולה סבל ממחלות רקע משמעותיות. אנו משתתפים בצערה הכבד של המשפחה".

ר' בן ציון, בן ה-63, מסר את חייו עבור הרשב"י ודאג לעשרות אלפי המתפללים במקום כמו גם לכבד את המקום ולשפץ את הטעון תיקון.

היה דואג במקום לחלוקת אוכל להמונים ולמרות שבגין כך נכנס לחובות, המשיך במעשיו. לפני מספר שנים בנה את "מרפסת הכהנים", שאפשרה מעבר של כהנים במקום ומנע מחלוקת גדולה.

"ר' בן ציון היה איש בריא, חסון וחזק", מספר אחד ממכריו, "כמה הוא כאב את העובדה שציון הרשב"י ננעל ונסגר, בשל המצב, כמה סמלי זה שבזמן כזה הוא נפטר; אבל אם אדם בריא כמותו נכנע לנגיף, זה מלמד אותנו כמה הוא מסוכן וכמה צריך להיזהר".

המנוח ז"ל הותיר אחריו דור ישרים מבורך, בנים ובנות, חתנים וכלות ונכדים הממשיכים את דרכו.

הלווייתו תצא בשעה 12:30 משמגר להר המנוחות. ניחום האבלים יתקיים בצורה טלפונית בלבד.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר