ירושלים תחולק למרחבים

ראש הממשלה הודיע: סגר כללי ברחבי המדינה בחג הפסח

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הודיע הערב כי הממשלה תאשר מחר להטיל 'הסגר' כללי על מדינת ישראל בחג הפסח. הסגר יחל מחר בשעה 16:00 עד למוצאי שבת; ירושלים תחולק למרחבים (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הצהרת ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: לע"מ. תמונה: חיים גולדברג, כיכר השבת)

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הודיע הערב (שני) כי הממשלה תאשר הלילה להטיל סגר כללי על מדינת ישראל בחג הפסח. הסגר יחל מחר בשעה 16:00 עד למוצאי שבת בשעה 20:00, כפי שדווח מוקדם יותר ב'כיכר השבת'. כמו כן, ירושלים תחולק למרחבים.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, פתח ואמר: "אנחנו בשבוע גורלי, גורלי לעולם ולמדינת ישראל. הימים הללו ייקבעו את הכיוון. התקדמות או נסיגה. לאנשים רבים חיי או מוות. בניו יורק - מהגפה משתוללת. באירופה הצליחו להקטין במעט את מספר המתים. מאות הלוויות ביום.

"אצלנו המצב טוב יותר", הדגיש נתניהו: "כשמודבר בחיים שלכם, אזרחי ישראל, אסור שיהיו קיצורי דרך. ראינו מה קרה בפורים, הנגיף התפשט במעגלים רחבים. אני אומר בצורה ברורה: פסח לא יהיה פורים, כל משפחה תסב את ליל הסדר לבדה. תחגגו רק עם המשפחה המצומצמת שנמצאת אתכם עכשיו בבית".

רה"מ הודיע: "מתוך אחריות, נחליט הערב בממשלה על הטלת סגר כללי ברחבי המדינה, ממחר ב 16:00 בצהריים תישארו בערים וביישובים שלכם. התושבים בשכונות מסוימות בירושלים יישארו במרחב שיוגדר להם".

"יש עוד הכבדה: ביום רביעי, לפני ליל הסדר, כל אחד נשאר בבתו מהערב עד למחרת בשעה שבע בבוקר".

לדבריו: "אני יודע שיש פה הכבדה כבדה, אבל אין ברירה. נאכוף את הסגר בנחישות. אני מבקש לעשות זאת במשמעת ובאחריות".

ראש הממשלה התייחס להסתה כנגד הציבור החרדי בכלל ותושבי בני ברק בפרט ואמר: "יש הסתה איומה כנגד הציבור החרדי, גם בתקשורת וגם ברשתות החברתיות. זה בלתי מקובל. אני יודע שזה לא משקף את הדעה של רוב אזרחי ישראל.

"שוחחתי לפני זמן קצר עם ראש עיריית בני ברק, אברהם רובינשטיין, חיזקתי אותו ואת התושבים. אנחנו מחבקים את בני ברק. אמרתי לו שבניגוד לשיר של זוהר ארגוב, 'בדד', אנחנו לא 'בדד, אנחנו ביחד'.

"אנחנו מחבקים את תושבי בני ברק, הלב שלנו עם בני ברק" הוסיף נתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר