הצטרפו ליוזמה

הסלבס קוראים לכם: צאו עם הילדים למרפסת בליל הסדר

יוזמה מרגשת בשיתוף 'כיכר השבת' ובברכת גדולי ישראל, קוראת לציבור להוציא את הילדים למרפסת בליל הסדר בשעה 20:30, ולשיר יחד 'מה נשתנה'. אנשי הברנז'ה הצטרפו (פסח)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום תמונה: Nati Shohat/Flash90)

שורה ארוכה של אמנים, אנשי תקשורת ואישי ציבור מתגייסים למען היוזמה הנפלאה, בשיתוף 'כיכר השבת', למען ההורים והזוגות הצעירים הנאלצים לחגוג את ליל הסדר לבד בבית.

הלילה הכי משפחתי, יהפוך השנה מליל הסדר לליל הסגר, מתוך הבנה כי עלינו לשמור על עצמנו - ולמנוע את המשך התפשטות מגיפת הקורונה בישראל.

אך למרות הידיעה וההבנה בנחיצות העניין, עדיין מדובר במצב קשה עבור אלו שנאלצים לחגוג לבד - ואנחנו מתגייסים כדי להנעים להם את ליל החג.

בליל הסדר, בשעה 20:30, נצא כולנו עם הילדים למרפסות ונפתח בשירה משותפת של ארבעת השאלות: מה נשתנה הלילה הזה מכל הלילות?

ליוזמה המרגשת כבר הצטרף חבר מועצת גדולי התורה, הגאון רבי יצחק זילברשטיין, שאמר כי כך ירגיש כל יהודי היושב בדד כי הוא חלק מעם ישראל ויזכה לשמחת חג.

מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שמע על היוזמה החשובה וציין כי מדובר ב"רעיון טוב". מרן אף בירך שיהיה בהצלחה וקידוש ה' מהיוזמה המבורכת הזו.

כעת, מתגייסים גם אנשי הברנז'ה ליוזמה וקוראים לכם להוציא את הילדים לשירת מה נשתנה במרפסות הבתים, בליל הסדר בשעה 20:30.

בפרויקט של 'כיכר השבת', נטלו חלק: ישי ריבו, גד אלבז, שרולי ונתנאל, הרב בנימין פישר, פייני סוקניק, יהודה כץ, חיה יוסביץ', איתמר בן גביר, אבי מימרן, מאיר גרין, איתן כ"ץ, יניב בן משיח, אריאל זילבר, חיים ישראל, ומנחם טוקר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר