פרויקט מיוחד

הסלבס מתחננים: בפסח נשארים בבית • צפו

אתם מאוד רוצים לנסוע להורים, אתם אפילו חייבים - אך ההוראות מורות להישאר בבית. עדיין אתם חושבים לנסוע? צפו בשכנוע של מימרן, לפידות, חכם, סלמון, מוטקה בלוי ושולי רנד • פרק ראשון בסדרה (חרדים)

(צילום: מתוך הסרטונים)

אז אתם נשארתם בבית ולמזלכם ניצלתם מלהתארח השנה אצל השויגער?, אל תחשבו רק עליכם יש כאלו שליל הסדר השנה יהיה אצלם סיוט ועצוב.

'כיכר השבת', התגייס למען אותם האנשים, ומביא את מיטב האישי ציבור, רבנים, פוליטיקאים, זמרים, אנשי האקדמיה, מחנכים וכוכבי רשת, שכל אחד בשפתו יסביר מדוע חשוב להישאר בבית.

פרק ראשון בסידרה

נתחיל עם האמן והיוצר שולי רנד, האיש האמון על השירים העצובים - כל שנה, האם שולי עצוב שהוא נשאר לבד בבית השנה? צפו בסרטון שהוא שלח לנו.

אוהב להיות כל השנה לבד? שולי רנד

במידה ושולי לא שכנע אתכם, ובכל זאת אתם לא מוותרים על "החריימה" של אמא - הנמצאת במצב סיכון, בא איש התקשורת דוד חכם עם סרטון שאולי קצת יצליח להלחיץ אותכם.

מלחיץ? דוד חכם

טוב, אתם ממש קשים להשגה, וממש קשה לשכנע אותכם לא לוותר על 'הגפילטע' המסורתי, אז האיש הכי מלחיץ, איש משמרת החינוך ועוד שלל תפקידים מלחיצים, הרב מוטקה בלוי, בטוח יצליח עליכם. צפו באיש והדרמה מצטט מהמקרא וכמו תמיד לא שוכח את גדולי ישראל.

מלחיץ? מוטקה בלוי ישכנע אותכם "ע"פ 'גדולי ישראל'"

למרות המצב הקשה והמגיפה המתפשטת, החלטתם להישאר ציניים ואדישים ועדיין, אתם חייבים חייבים לשיר 'מה נשתנה' אצל הסבא? יבוא איש התקשורת, עם מבט רציני ומעט קשוח - אבי מימרן , ויסביר לכם בקול בס ודרמטי למה אתם חייבים להישאר בבית - תקשיבו הוא משכנע.

תקשיבו, יש לו קול בס; אבי מימרן משכנע

הגעתם עד לכאן, סימן שאתם ממש ממש לא בעניין, "יהיה בסדר", בטח אתם אומרים, מה יכול להיות רע בלאכול קצת 'קניידלעך' אצל ההורים? כוכב הרשת החרדי שוקי סלמון, יחרוג הפעם ממנהגו ויהיה חד משמעי - ובלי צחוקים, צפו בו.

כוכב הרשת שוקי סלמון - משווע שתשמעו בקולו

חול המועד וישי לפידות זה צמד חמד. כולם זוכרים את ההופעות של 'אוף שימחעס' בפארקים ומתמלאים נוסטלגיה. אך גם הוא - מתחנן שלא לצאת מהבית, אז יאללה בואו נשמע להוראות - בקטע טוב.

לפידות והנוסטלגיה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר