ישיר מארה"ב

פרקליט הצמרת אלן דרשוביץ מנגן: בפסח תהיו בבית. צפו

פרקליט הצמרת האמריקאי - יהודי, אלן דרשוביץ, חבר לפרויקט של 'כיכר השבת', ושיגר סרטון שלו מביתו שבארצות הברית, בו הוא שר ומתחנן - בפסח הזה תישארו בבית • צפו (יהדות, פסח)

(צילום: מתוך הסרטון )

לפרויקט המיוחד של 'כיכר השבת', "בפסח הישארו בבית", הצטרף גם פרקליט הצמרת האמריקאי וחברו הקרוב של ראש הממשלה בנימין נתניהו - אלן דרשוביץ.

הפרקליט הבכיר, מתגורר בניו יורק, ושיגר משם את הסרטון שלו שהוא שר במבטא אמריקאי כבד - "מה נשתנה הסיידר הזה, מכל הסדרים - הסיידר הזה בבית".

לפני קרוב לשנה, התראיין דרשוביץ', ל'כיכר השבת', וסיפר על מערכת היחסים שלו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, וסיפר על חייו ואיך הגיע למעמד הרם בו הוא נמצא כיום.

אלן (מורטון) דרשוביץ, נולד בשכונת ויליאמסבורג שבברוקלין בניו יורק, ב-1938. הוריו, הארי וקלייר דרשוביץ, היו שניהם יהודים אורתודוקסים. אביו, הארי, היה נשיא אגודת "בית הכנסת ישראל הצעיר". בהמשך למד דרשוביץ בתיכון של ישיבה יוניברסיטי, בברוקלין קולג' ובאוניברסיטת ייל, שם קיבל תואר ראשון במשפטים ב-1962. בשנים 1963‏-1964 שימש דרשוביץ כעוזרו של שופט בית המשפט העליון האמריקאי ארתור גולדברג.

דרשוביץ התמנה למרצה בכיר למשפטים (Assistant Professor) באוניברסיטת הרווארד ב-1964, ולפרופסור מן המניין ב-1967 - ובכך היה לפרופסור מן המניין למשפטים הצעיר ביותר שהתמנה עד אז במוסד זה. הוא הרצה באוניברסיטה עד לפרישתו בדצמבר 2013. בשיעורים שלו בהרווארד ישבו הרבה ממנהיגי העולם. בין התלמידים שלו אפשר למנות את ברק אובמה, טד כרוז ונשיא בית המשפט העליון של ארה"ב ג'ון רוברטס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר