חרדים מ'קורונה'

כשאביב גפן יצא להגנת הציבור החרדי • צפו

על רקע ההסתה נגד המגזר החרדי בעקבות התפשטות נגיף הקורונה בישראל - הזמר והיוצר אביב גפן יוצא להגנת המגזר החרדי, ימים ספורים לאחר שהתבטא קשות נגד החרדים (ציצית)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות 'קשת 12')

על רקע ההסתה נגד המגזר החרדי בעקבות התפשטות נגיף הקורונה בישראל - הזמר והיוצר אביב גפן מפתיע ויוצא להגנת המגזר החרדי, ימים ספורים לאחר שהתבטא קשות נגד החרדים.

במהלך הופעה אמש (שלישי) בשידור חי ב'קשת 12' בתוכנית 'זאפה בסלון' - הקדיש כוכב הזמר הישראלי שיר מיוחד לתושבי עיר התורה והחסידות בני ברק.

מדובר בשיר 'עורי עור' שגפן הלחין והוציא לפני כעשרים שנה, ובו הוא קורא לאהבת חינם בין כלל המגזרים בעם ישראל ויוצא נגד שנאת חינם.

"אני הולך עם הילדים שלי בערבי חג ובימי שישי לבני ברק, מקום שקרוב אלי הביתה", אמר גפן לאלפי הצופים בשידור החי, "לאור מה שקורה שם לאחרונה היה חשוב לי להגיד שאני הולך לשם כי באמת יש שם זמן אחר מנותק מהעולם החילוני - הם לא על גוגל, הם לא תמיד זמינים ומעודכנים ואסור להאשים אותם בהפצת הקורונה. לכן אני מקדיש להם את השיר 'עורי עור' בימים כאלה לא קלים".

אביב גפן הנחשב לסמל חילוני, המרבה לדבר על נושאי הדת בתוכניות הטלוויזיה - נוהג בשנים האחרונות להגיע בימי שישי וערבי חג לעיר התורה והחסידות בני ברק בכדי להתבשם מהאווירה הייחודית ולקנות אוכל יהודי אותנטי יחד עם מקורבו חיים גיטלר שמכיר לו מקרוב את הפנים היפות של המגזר החרדי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר