'ממשלת חירום, מיד!'

בני גנץ: "ממליץ שאף אחד לא ינסה אותי". צפו

יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ, שהמשא ומתן שניהל עם נתניהו להקמת ממשלת אחדות נתקל בקשיים משמעותיים והעלה את הסיכוי לבחירות רביעיות, מסר הערב הצהרה בענין • צפו (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ט בניסן תש"פ | 13.04.20
גנץ, הערב (צילום: אלעד מלכה)

ח"כ בני גנץ, יו"ר כחול לבן, שהמשא ומתן שניהל עם נתניהו להקמת ממשלת אחדות נתקל בקשיים משמעותיים והעלה את הסיכוי לבחירות רביעיות, מסר הערב (שני) הצהרה פוליטית, בה הוא עדכן על מצב המו"מ.

"לקחתי סיכונים אישיים ופוליטיים. לא רציתי שכחול לבן תתפרק", פתח גנץ את דבריו. "האיומים לא עובדים עלינו, ואני ממליץ לאף אחד לא לנסות אותי".

יו"ר כחול לבן המשיך, בטון נוקשה כלפי נתניהו: ""מי שרואה את עצמו מנהיג את המדינה הזו ואת העם הזה, חייב להוכיח בכל עת שהוא יכול לעמוד כקיר פלדה מול כל לחץ ואיום".

"כעת אנחנו במלחמה קשה, ומספר המתים הולך וגדל. ישראל זקוקה לממשלת חירום - ומיד!", הצהיר גנץ.

לדבריו, "עשינו כל שניתן כדי למנוע בחירות רביעיות במציאות קשה. נתניהו והליכוד יודעים שאנחנו שותפים הגונים ושיש נושאים בהם לא נתפשר".

"לפני מספר ימים הגענו, נתניהו ואני, לסיכום הגון, ואני מקווה ועומד על כך שנממש את הסיכומים, לטובת אזרחי ישראל", סיים יו"ר כחול לבן את הצהרתו.

לאחר נאומו של גנץ, פרסם ראש הממשלה נתניהו הודעה, בה נכתב: "בני, אני מחכה לך במעון ראש הממשלה בירושלים; בוא ניפגש ונחתום עוד הערב על הקמת ממשלת חירום לאומית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר