צפו בראיון

הילדה: "לא הבנתי מה קורה איתי, הרגשתי שאני נשרפת"

זיסל מרגליות, הילדה בת ה-8 שנפצעה אמש במאה שערים מרימון הלם שהושלך על ידי השוטרים לכיוונה, בראיון ל'כיכר השבת' על רגעי האימה עת נפצעה ברחוב שליד ביתה • צפו (חדשות חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הילדה זיסל מרגליות בת ה-8 הלכה עם אמא אמש (חמישי) ברחוב שליד ביתה בשכונת מאה שערים בירושלים. בשטיבלך מאה שערים הסמוך התחוללה דרמה של ממש בשל התפרעות אלימה של קיצוני מאה שערים כנגד השוטרים שהגיעו למקום.

במהלך הפעילות, המשטרה יידתה רימוני הלם אחד מהם לכיוונה של זיסל וילדה נוספת שנפצעו קלות. זיסל נחבלה במצחה ובנס לא נפגע תינוק שהיה במקום יחד עם אמו.

"אני מרגישה מאד חלשה. הלכתי לשוק לקנות משהו ופתאום זרקו את הרימון וזה התפוצץ הייתי בתוך ענן העשן והרגשתי שאני נשרפת", מספרת הילדה בראיון לצלם כיכר השבת, חיים גולדברג, שהיה אף הוא בקרבת מקום ותיעד את האירועים.

הילדה ששוכבת פצועה בביתה לאחר ששוחררה מבית החולים אליו פונתה אמש, מספרת באידיש כשאביה מתרגם, "ברחתי שאנשים יעזרו לי. ברגעים הראשונים לא ראיתי כלום".

תיעוד זריקת הרימון. באדיבות: יאיר לוי, פלורליסט

כאשר הילדה נשאלת מה היא רוצה להגיד לצופי הסרטון, אומר לה אביה לומר 50 פעם "אשרי יושבי ביתך", בלי לצחוק, ואז הוא החל כביכול לתרגם את דבריה ואומר: "השוטרים הרשעים לא באים למען הבריאות שלנו, אלא רק מצאו עילה להוציא את הזעם על החרדים".

כזכור, הבוקר פורסם תיעוד מטריד במיוחד משכונת מאה שערים המראה כיצד השוטרים השליכו את רימוני ההלם ללא שום סיבה הגיונית לעבר הרחוב בו שהו ילדים ואף אישה עם עגלת תינוק, כשהם פוצעים את הילדה זיסל מרגלית בת ה-8 תושבת מאה שערים המתגוררת ממש בסמוך למקום האירוע.

הילדה שנפצעה בפניה פונתה לבית החולים הדסה שם נבדקה ולאחר מכן שוחררה לביתה. הוריה מתכוונים להגיש לאחר שבת תלונה במח"ש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר