צפו בתיעוד

אלימות ב-770: המשיחיסטים ניסו להתפרץ פנימה

חסידי חב"ד ממשיכים לעקוב בדאגה אחרי מספר המתים הגבוה בשכונת קראון הייטס, אך הדבר לא מנע ממספר בחורים לנסות להיכנס ל-770 שננעל בשל נגיף הקורונה (אנ"ש)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום: מצלמות אבטחה)

נגיף הקורונה, מכה בשכונת קראון הייטס, בו מתגוררים רבים מחסידי חב"ד. בשל כך, ננעלו לראשונה בהיסטוריה דלתות המרכז העולמי של החסידות, ה-770 המפורסם.

בתיעוד שנחשף היום (ראשון), באתרים מקומיים, נראה תיעוד ממצלמות האבטחה של אירוע אלים שהתרחש ביום חמישי האחרון, כאשר קבוצת בחורים ניסתה לפרוץ פנימה.

מדובר בצעירים המשתייכים לפלג המשיחיסטי בחב"ד. בתיעוד, ניתן לראות כיצד אדם המנסה למנוע מהם לפרוץ את הדלת, מותקף על ידם באלימות קשה.

לפי המשטרה, התקרית החלה כאשר אחד מחבריהם נכנס פנימה בעזרת מפתח שהיה ברשותו באופן חוקי. לטענת הבחורים, הם ניסו להיכנס כדי לסייע לו.

באתר 'קראון הייטס אינפו' דווח כי למרות ניסיונותיהם, והעובדה שנעזרו במוט ברזל, לא הצליחו לפרוץ את הדלת לבית הכנסת - שנשארה סגורה ונעולה.

המשטרה עדכנה כי בסך הכל, בתקרית נעצרו שלושה מהבחורים המשיחיסטים. אחד מהם בתוך הבניין בגין הסגת גבול, ושניים נוספים מחוצה לו - בגין תקיפה.

בכלי התקשורת המקומיים ציינו, כי דובר הקבוצה טען, כי יש להם זכות חוקית להיכנס פנימה. עוד הזכירו, כי רוב מוחלט של הבחורים עזבו את קראון הייטס לאחר סגירת הישיבה, מלבד אותה קבוצה קטנה.

לסיום ציינו, כי עד כה נמנעו מלדווח על מעשיהם של אותם בחורים, אך הפעם, כאשר גם המשטרה נאלצה להתערב, הם מדווחים על התנהלותם הראויה לכל גינוי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר