צפו בראיון

העו"ד שהותקף משחזר: 'השוטר העיף אותי'

עורך דין דב פרנקל, שהותקף על ידי שוטרים בעת שעבר ליד בית המדרש של חסידות תולדות אהרן, משחזר בראיון ל'כיכר השבת' מדוע היה שם, וכיצד הותקף באלימות נוראית (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

דב פרנקל, עו"ד חרדי המשתייך לחסידות תולדות אהרן, שהותקף על ידי שוטרים בליל שבת לפני שבועיים, משחזר את האלימות הקשה שהופנתה כלפיו בראיון ראשון אותו הוא מעניק ל'כיכר השבת'.

בתחילת הראיון סיפר מדוע היה בכלל ברחוב בזמן הזה. "חזרתי מההורים שלי, שהם בקבוצת סיכון. הם שומרים על ההנחיות, נשארים בבית ולא יוצאים, אך אבא שלי הוא חולה סרטן שצריך סיעוד ממש צמוד".

"הלכתי לעזור לו כי הילדים שלי והנכדים לא עולים לביתם כדי לשמור על בריאותם. בדרך חזרה, חזרתי, על רחוב מאה שערים ליד בית המדרש של תולדות אהרן".

• לפני שאתה מגיע לשם, אתה מבין שיש בלאגן והמשטרה נכנסו?

"הם היו בשלב היציאה כבר. רואים את זה גם בסרטונים".

• רואים בסרטונים שאתה עובר אותם דקות לפני. מישהו אומר לך משהו?

"לא. אם הייתי חושב שאני צריך לחשוש, הייתי נעצר, הייתי עובר, לא הייתי חוזר, הייתי עושה סיבוב. לא יודע. אך לפתע, אני מוצא את עצמי על הרצפה".

תיעוד התקיפה (מצלמות אבטחה / באדיבות המצלם)

הוא סיפר כי הגיע אחד השוטרים אמר לו לרוץ הביתה. "אמרתי לו בסדר, אבל עוד לפני שאני מספיק ללכת אני כבר על הרצפה מה שנקרא, עף, דחיפה כמו שצריך, נפילה, פצעים".

עו"ד פרנקל מתאר, "הם ממשיכים הלאה, כאילו שום דבר לא קרה. מרוב הלם, קמתי מיד והלכתי הביתה. לא מסתכל על על הידיים שלי ועל הרגליים שלי. לא מבין מה היה פה".

בסיום הראיון הבהיר עורך הדין החסידי כי הוא אינו מתכוון לשתוק אל מול האלימות המשטרתית, וכי בכוונתו להגיש תלונה למח"ש (המחלקה לחקירות שוטרים).

ממשטרת ישראל נמסר: "מדובר בהתנהלות חריגה שאינה מקובלת ועומדת בניגוד מוחלט לנורמות ההתנהגות המצופה מכל שוטר. האירוע מצוי בבדיקה ובטיפול של מח"ש, ובהתאם לתוצאותיה ינקטו נגד השוטרים המעורבים הצעדים המתאימים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר