שוחררו 'בתנאים מגבילים'

תקיפת העו"ד החסידי: השוטרים האלימים נחקרו

אנשי המחלקה לחקירות שוטרים חקרו היום שני שוטרים שנצפו בסרטון - שנחשף על ידי כתב 'כיכר השבת' - כאשר הם מטיחים לכביש סתם כך עו"ד מחסידות תולדות אהרן (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
התיעוד המזעזע (מצלמות אבטחה / באדיבות המצלם)

במחלקה לחקירות שוטרים נחקרו היום (חמישי) שני שוטרי מג"ב בחשד לתקיפה לפני כ-3 שבועות בליל שבת, בשכונת מאה שערים בירושלים, שנחשפה על ידי כתב 'כיכר השבת'.

כזכור, במהלך פעילות מבצעית לאכיפת תקנות שעת חירום להגנה מפני מגיפת הקורונה, פגשו השוטרים את דב פרנקל, חסיד תולדות אהרן העובד במשרד עורכי דין בכיר, והטיחו אותו לכביש בעוצמה.

"על פי החשד", נכתב בהודעת מח"ש, "במהלך אירוע הפרות סדר בשכונה, דחפו השוטרים אדם ללא הצדקה שעה שהלך ברחוב. בעקבות הדחיפה המתלונן נפל על המדרכה ונחבל בגופו".

במחלקה לחקירות שוטרים, בה כזכור העיד האברך החסידי, הוסיפו כי "השוטרים שוחררו בתנאים מגבילים בתום החקירה, ובימים הקרובים החקירה תימשך".

החסיד שהותקף, בראיון ל'כיכר השבת'

כזכור, בראיון ל'כיכר השבת' תיאר המותקף, דב פרנקל: "חזרתי מההורים שלי, שהם בקבוצת סיכון. הם שומרים על ההנחיות, נשארים בבית ולא יוצאים, אך אבא שלי הוא חולה סרטן שצריך סיעוד ממש צמוד; הלכתי לעזור לו כי הילדים שלי והנכדים לא עולים לביתם כדי לשמור על בריאותם, ובדרך חזרה, חזרתי, על רחוב מאה שערים ליד בית המדרש של תולדות אהרן - ולפתע, אני מוצא את עצמי על הרצפה".

"פתאום הגיע אחד השוטרים ואמר לי לרוץ הביתה. אמרתי לו בסדר, אבל עוד לפני שאני מספיק ללכת אני כבר על הרצפה מה שנקרא, עף, דחיפה כמו שצריך, נפילה, פצעים".

עו"ד פרנקל המשיך ותיאר: "הם ממשיכים הלאה, כאילו שום דבר לא קרה. מרוב הלם, קמתי מיד והלכתי הביתה. לא מסתכל על על הידיים שלי ועל הרגליים שלי. לא מבין מה היה פה".

ממשטרת ישראל נמסר: "מדובר בהתנהלות חריגה שאינה מקובלת ועומדת בניגוד מוחלט לנורמות ההתנהגות המצופה מכל שוטר. האירוע מצוי בבדיקה ובטיפול של מח״ש, ובהתאם לתוצאותיה ינקטו נגד השוטרים המעורבים הצעדים המתאימים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר