אסון רודף אסון

ברחוב אחד במאה שערים: ארבעה חולים נפטרו מהקורונה

בתוך ה'שבעה' על רעייתו, שנפטרה מקורונה, הלך לעולמו הרב צבי הירש פרוש ז"ל, שנדבק גם הוא בנגיף • בנם חלה ומצבו קשה • אשה נוספת מאותו הרחוב נפטרה "טרגדיה, מסרבים להאמין" (ארץ)

שימי שפר | כיכר השבת |
הרה"ח צבי הירש פרוש ורעייתו (ללא קרדיט)

טרגדיה בירושלים: בליל שבת הלך לעולמו הרה"ח צבי הירש פרוש ז"ל, ימים ספורים לאחר פטירת רעייתו ע"ה, בן 58 בפטירתו. רבי צבי ורעייתו נדבקו בנגיף הקורונה שהכריע את גופם.

בהוראת רבני הקהילה החלו בדחיפות לאסוף כסף למשפחה הדוויה>>

המנוח ז"ל היה מחשובי חסידי ביאלה, ובצעירותו התגורר ברחוב סורוצקין בירושלים, כשלאחר מכן עבר להתגורר ברחוב שומרי אמונים בשכונת מאה שערים.

רבי צבי ז"ל חלה לאחרונה בנגיף הקורונה וביום שישי בסמוך לכניסת השבת, התמוטט לפתע בביתו לעיני ילדיו, ולאחר פעולות החייאה הוא פונה לבית החולים במצב קריטי, שם כאמור החזיר את נשמתו ליוצרה, בתוך ימי השבעה על רעייתו מרת ביילא פרוש ע"ה, שנפטרה גם היא מהנגיף הקטלני בבית החולים שערי צדק לפני 4 ימים.

יצוין כי אחד הבנים של בני הזוג פרוש נדבק אף הוא בנגיף, והוא מאושפז בבית החולים במצב קשה. המנוח השאיר אחריו את משפחתו הגדולה שכעת נשארו ללא אמא ואבא.

אחד השכנים מספר ל'כיכר השבת' כי המנוח היה אדם שחיוך תמידי על פניו, למרות חייו הלא פשוטים שעבר, ולמרות הכול הוא היה זה שתמיד חיזק והשפיע על אחרים לטובה.

"אנחנו באבל גדול ומסרבים להאמין שהמשפחה נשארה ללא אבא ואמא בתוך פחות משבוע", הוא אומר בכאב.

הציבור נקרא להתפלל לרפואת הבחור חיים מרדכי בן ביילא לרפואה שלימה.

הלווייתו צפויה להתקיים הערב בהתאם להנחיות של משרד הבריאות. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

בתוך כך, במהלך השבת האישה החשובה מרת חנה לאה הרשלר ע"ה, אשת הרה"ח רבי אברהם, מחשובי חסידי ברסלב, בת הרה"ח אליעזר דייטש לאחר שחלתה בנגיף הקורונה.

המנוחה התגוררה ברחוב שומרי אמונים בירושלים, והיא פונתה במהלך שבת חול המועד פסח האחרון לבית החולים שערי צדק, שם החזירה את נשמתה ליוצרה לאחר הדרדרות חמורה במצבה.

יצויין כי מדובר בקורבן רביעי באותו רחוב לאחר פטירת בני הזוג פרוש ז"ל, ועוד קודם לכן פטירת רבי בן ציון קופרשטוק ז"ל, שהתגורר אף הוא ברחוב.

הלווייתה תתקיים הערב בשעה 23:00 בשמגר, להר המנוחות, בהתאם להנחיות של משרד הבריאות.

מבית החולים שערי צדק נמסר כי במחלקות המבודדות בשערי צדק נפטרו בסוף השבוע 2 מטופלים.

הרב הרשל פורוש ז"ל, בן 58, שהובא בערב שבת על ידי מד"א, לאחר החייאה ממושכת ללא רוח חיים ןגי רופאי שערי צדק המשיכו בנסיונות ההחייאה אולם לצערנו לא נותר להם אלא לקבוע את פטירתו.

בנוסף, נפטרה אישה נוספת בת 84 עם מחלות רקע, וכי בבית החולים משתתפים בצער המשפחות ופועלים יחד עם הצוותים הרפואיים והסוציאליים על מנת ללוות את המשפחות ומעניקים להם את כל הסיוע הנדרש.

צילום בני הזוג מופץ ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בצילום נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007.

בהוראת רבני הקהילה החלו בדחיפות לאסוף כסף למשפחה הדוויה>>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר