צפו בתיעוד

מנכ"ל ארגון 'ידידים' הדליק משואה: "לכבוד הקב"ה"

מנכ"ל ארגון 'ידידים', ישראל אלמסי, הדליק הערב (שלישי) משואה בהר הרצל, בטקס הדלקת המשואות הפותח את חגיגות יום העצמאות ה-72 למדינת ישראל • תיעוד (חדשות)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: מתוך שידורי כאן 11)

כבוד למגזר החרדי: מנכ"ל ארגון 'ידידים - סיוע בדרכים', ישראל אלמסי, הדליק הערב (שלישי) משואה בהר הרצל, בטקס הדלקת המשואות הפותח את חגיגות יום העצמאות ה-72 למדינת ישראל.

בנאומו ‏בטקס אמר אלמסי: "אני משיא משואה זו לכבוד 25 אלף המתנדבים והמתנדבות של 'ידידים', מכל גווני החברה הישראלית. המתנדבים שעוזבים בשמחה פעם אחר פעם, בית ומשפחה, מקום עבודה, שולחן ערוך או מיטה חמה, כדי לתת עזרה חיונית לכל דורש, בכל מקום ובכל שעה.

"לכבוד הערבות ההדדית, הלב הרחב והחיוך, הפנים היפות של ישראל. לכבוד החיבור בין כל תושבי המדינה הנפלאה שלנו. לכבוד מלך מלכי המלכים הקדוש ברוך הוא שהכל ממנו והכל לכבודו יתברך ולתפארת מדינת ישראל".

ארגון 'ידידים – סיוע בדרכים', המספק עזרה ראשונה לא רפואית ללא עלות, בדרכים ובבתים, הוקם בשנת 2006 על ידי מאיר וינר, וכיום הוא מנוהל על ידי ישראל אלמסי המשמש כמנכ"ל. לצדו, מכהן לייזי שטרן כסמנכ"ל הארגון

בשיחה עם 'כיכר השבת', אמר אלמסי כי "אני מודה לה' על הזכות הגדולה שנפלה בחלקי לקדש את שמו בעולם. אני שליח של עשרות אלפי מתנדבי ומתנדבות ידידים בכל הארץ, המהווים כל העת את הפנים היפות של ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר