האזינו

רבי דב אהרן זלזניק: "להודות לחיילים? שהם יודו לנו"

חבר ה'מועצת' של הפלג תוקף את "הכרת הטוב" שנפוצה ברחוב החרדי לחיילים המסייעים לחולי הקורונה והמבודדים מהמגזר, וטוען: "הרי הם עושים את כל הבעיות". האזינו (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
דבריו של הרב זלזניק (תמונת התודה לחיילים: מוטי גרין, כיכר השבת)

חבר 'מועצת גדולי עולם התורה' של 'הפלג', הגאון רבי דב אהרון זלזניק, יוצא למתקפה נגד "הכרת הטוב" שנפוצה ברחוב החרדי לחיילים המסייעים לחולי הקורונה והמבודדים מהמגזר, וטוען: "הרי הם עושים את כל הבעיות; הם צריכים לתת לנו את ה'הכרת הטוב'".

בהקלטה מדבריו, שהגיעה ל'כיכר השבת', נשמע הרב זלזניק מסביר: "הקיום שלנו בארץ ישראל הוא לא בגלל הצבא, אלא בגלל שיש 'בני תורה'. הדבר הזה הוא שמגן עלינו שהארץ לא תקיא עלינו. ולמה יש בעיות? כי יש ציבור אחר... בגלל הציבור השני, הקב"ה נותן לערבים כוח ורצון למלחמה".

"הם (הערבים) מוכנים להיהרג בשביל להרוג כמה יהודים; למה זה בא? הקיום שלנו פה זה בגלל ה'בני תורה', והצרות שלנו בגלל אלו שלא שומרים את התורה".

חבר 'מועצת הפלג' (באדיבות המצלם)

הרב זלזניק תקף: "אנחנו צריכים להודות לצבא שהוא מחלק חבילות בבני ברק? הרי הם עושים את הבעיות ואת הצרות. הם אוכלים מהמדינה מיליארדים, בשביל שיהיה צבא. לא צריך אותם".

"אם הם היו חרדים, לא היה צריך שום דבר; היה שלום עם הערבים, ולא היה צריך את כל הצבא הזה", טען הרב.

הגרד"א זלזניק, מרבני 'הפלג' הידוע כקיצוני בעמדותיו ודעותיו, הוסיף: "יש כאלה שאומרים לנו 'הכרת הטוב'... אין פה הכרת הטוב! הם צריכים לתת לנו הכרת הטוב, שאנחנו שומרים עליהם, שהארץ לא תקיא אותם".

"לא בזכות החיילים אנחנו קיימים. זה כזה שיבוש נורא. אני אומר פסוקים מפורשים. לא מאיזה חדשות... הם לא יודעים שלפני זה לא היה צריך תכסיסי מלחמה, כי אף אחד לא העז להילחם נגד היהודים", סיים הרב זלזניק.

האזינו לדבריו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר