פרסום ראשון

המשטרה עצרה חשוד בתקיפת כוח צה"ל במאה שערים

כוחות יס"מ ומג"ב פשטו, לפנות בוקר, על שכונת מאה שערים וביצעו מעצרים של חשודים בהפרות סדר ותקיפת חיילת צה"ל שנכנסה לחלק מוצרי מזון לנזקקים בשכונה הקיצונית (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
המהומה, ומעצר חשוד בהפרעה לשוטרים (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

כוחות יס"מ ומג"ב פשטו, לפנות בוקר (שלישי), על שכונת מאה שערים בירושלים וביצעו מעצרים של שמונה חשודים בהפרות סדר ותקיפת חיילת צה"ל בשכונה.

העצורים חשודים בהפרות סדר במהלך פעילות המשטרה בשכונה, בחודש האחרון, בכדי לאכוף את מגבלות הקורונה. ל'כיכר השבת' נודע, כי אחד החשודים חשוד בתקיפת כוח צה"ל שהגיע לחלק מזון למבודדי קורונה נזקקים בשכונה הקיצונית. כמו כן, נעצר נער שוליים שהיה מעורב בוונדליזם בשכונת שמואל הנביא, בשבת האחרונה.

המעצרים עברו בשקט יחסי ומלבד קבוצה של כמה עשרות שהתקהלו סביב הכוחות, לא נרשמו אירועים חריגים. החשודים הועברו לחקירת משטרה ובהמשך היום יוחלט האם להעלותם בפני שופט שיאריך את מעצרם.

כזכור, לאחר תקיפת כוח צה"ל בשכונה, אמר הרמטכ"ל, רב אלוף אביב כוכבי: "מדובר באירוע פלילי אלים, שראוי לכל גינוי. העובדה שחיילי צה״ל המסייעים לרשויות ולאזרחים בחלוקת מזון, מותקפים באלימות על ידי תושבי מאה שערים, היא חמורה ביותר, ומחייבת הוקעה, טיפול נוקב וחשבון נפש".

מהמשטרה נמסר: "במהלך הפעילות נעצר חשוד נוסף שניסה להכשיל ולהפריע לשוטרים במהלך הפעילות, בנוסף נחסם ציר תנועה בשכונת בית ישראל בעקבות שפיכת שמן על הכביש במטרה למנוע את פעילות המעצרים. הציר עדיין סגור לתנועה ובטיפול גורמים מקצועיים מטעם הרשות המקומית.".

מעצר צעיר בחשד שהפריע לשוטרים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר